Strona 1 z 12 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 114

Wątek: Prosba o pomoc w wyborze lustrzanki analogowej.

  1. #1
    Coś już napisał Awatar violinman23
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Lubelskie
    Posty
    97

    Domyślnie Prosba o pomoc w wyborze lustrzanki analogowej.

    Witam. Chciałbym prosic o porade dot. wyboru lustrzanki analogowej.
    Chciałbym kupic za w miare niskie pieniądze w miare dobry aparat. Co radzicie?
    Nowy? Uzywany? Aparat z bagnetem EF, poniewaz mam takie obiektywy.
    I czy mozna kupic uzywanego eos'a 1 za ok. 400zł?
    Z góry dzieki, jesli chodzi o analogi to jestem zielony.
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam wszystkich miłośników fotografii!
    Moje gnioty.
    Mam Canona, kilka szkieł i lornetkę

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    Marzyciel EOS 1 za 400 PLN, za tą kasę dostaniesz 300V nowy albo i zapłacisz mniej (szukaj w FotoJoker'ze).
    Możesz poszukać 30/33 ale tutaj tylko używki w tej cenie, jeśli będziesz miał szczęście.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

  3. #3
    Uzależniony Awatar Viracocha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    853

    Domyślnie

    Ja polecałbym EOS-a 50/50e lub 5. Oczywiście sprzęt używany.

  4. #4
    Coś już napisał Awatar violinman23
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Lubelskie
    Posty
    97

    Domyślnie

    Dzieki za odpowiedzi No z tym eosem 1 za 400 to tak podejzewałem ze to niemozliwe. A w praktyce czym róznią się 300 od 300v albo 3000v i te 30/33 oraz 50/50e i 5 ?
    Pozdrawiam wszystkich miłośników fotografii!
    Moje gnioty.