Ale ten 18-55 IS nie jest droższy od 450D. To szkło kosztuję trochę ponad 600 zł
Ale ten 18-55 IS nie jest droższy od 450D. To szkło kosztuję trochę ponad 600 zł
Mam nadzieję, ze ta cena 450D to z tym szkłem wtedy można z czystym sercem przyjąc, że sama pucha stoi o 100Ł mniej co już zwiększa dystans do 40D. Poza tym teraz liczycie z cash backiem a on wiecznie nie będzie trwał ;-) Także jeszcze trochę i wszystko wróci do normy może :-P
5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk
Witam,
Mam pytanie z innej beczki. Do tej pory używałem 400 d i rawy obrabiałem w Camera Raw PS teraz mam 40 d i raw-ów nie mogę otworzyć za nic w świecie mimo uaktualnienia camera raw 4.2
Co jest nie tak???
Canon, kilka szkieł :-)
Witam!
Jak działa i kiedy używacie highlight tone priority? A może raczej nie używacie?
Może podeślecie sample do porównania?
Pzdr!
7D, C 18-55 IS, T 70-300 VC USD
fotki
Apropos. Zapewne było juz o tym gdzies, ale nie moge znalźć. Czy w 40D nalezy włączyć odszumianie przy wysokim ISO i długich czasach przy formacie RAW, czy tez dac sobie spokój bo to i tak nie ma znaczenie? Czyli czy proces odszumiania zaimplementowany w aparacie ma wpływ na RAW-y
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz
na iso 100 i tak to odszumianie nie dziala, ale ja mam dla pewnosci wlaczone tylko ci sie liczba klatek w serii zmniejsza z 17 do 6 (i tak nie robie serii wiec spox), odszumianie przy dlugich czasach dziala bardzo dobrze (dlugie czasy to >1s)
odszumianie ma wplyw na rawy
Canon EOS R5 /// RF 24-104 f4 L /// EF 16-35 f4 L /// RF 100-500 f4.5-7.1 L /// EF 50 f1.8 /// EF 50 f1.2 L