Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Reklamacja karty CF.

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar Nemeo
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Silesia
    Posty
    1 757

    Domyślnie

    Dzwoniłem do firmy DRAMEX, a tam skierowali mnie do tej firmy :

    http://www.ultramedia.pl/

    Ona podobno zajmuje się reklamacjami i wymianą.

  2. #2
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nemeo Zobacz posta
    Dzwoniłem do firmy DRAMEX, a tam skierowali mnie do tej firmy :

    http://www.ultramedia.pl/

    Ona podobno zajmuje się reklamacjami i wymianą.
    Ano prawda. Juz dwa razy kupowalem u nich karty pamieci a raz wymienialem na gwarancji. Ale niestety przy mojej wymianie gwarancyjnej jak najbardziej zazadali dowodu zakupu i oryginalnego opakowania.

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    2 348

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    zazadali dowodu zakupu i oryginalnego opakowania.
    ciekawe jaki procent ludzi trzyma w domu przez x-lat oryginalne opakowania do karty

  4. #4
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 203

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubak82 Zobacz posta
    ciekawe jaki procent ludzi trzyma w domu przez x-lat oryginalne opakowania do karty
    wiesz... pol biedy, gdybym mial to wrzucic w pudelko obok gwarancji na klamoty komputerowe czy foto.

    ale musialby mi o tym najpierw sprzedawca powiedziec. a praktycznie przy kazdym zakupie karty pamieci na pytanie "a jakby cos padlo" zawsze widzialem machanie rekami i zapewnienia, ze "damy rade".

    prawda, ze karty pamieci nie psuja sie czesto, ale jak juz ktos wprowadzil ten idiotyczny wymog trzymania pudelka, to niech chociaz (wstawic bluzg) wysili sie i cos zrobi, zeby klient koncowy mogl o tym wiedziec. a tak to...


    Cytat Zamieszczone przez piast9 Zobacz posta
    Dowód zakupu to rozumiem, ale na jakiej podstawie żądali opakowania?
    ja przy odpakowywaniu PQI 2GB znalazlem na pudelku naklejke w brzmieniu mniej wiecej: "zachowac na wypadek gwarancji". i to chyba wystarczy.
    inna kwestia, ze w dzisiejszych czasach na wiekszosci umow gwarancyjnych na elektronike znajduje sie notka, ze ma byc dostarczone w oryginalnym opakowaniu. przy czym powody w przypadku telewizorow i podobnego sprzetu potrafie zrozumiec (sklep ma gotowe opakowanie a nie kombinuje jak zapakowac sprzet do wysylki w sposob bezpieczny), o tyle w przypadku karty pamieci - za czorta. bo trudno bedzie mnie przekonac, ze na mozliwosc uszkodzenia fizycznego ten plastikowy blister, na dodatek otwarty, ma jakis wplyw. ot taki przyklad bezmozgiego kombinowania i uprzykrzania zycia klientom

    dobrze, ze dystrybutor PQI to chociaz taka naklejke na pudelku umiescil. w przypadku przereklamowanego i kosztujacego nieproporcjonalnie duzo Kingstona nawet tego nie ma
    Ostatnio edytowane przez akustyk ; 27-09-2007 o 09:10
    www albo tez flickr

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    Ano prawda. Juz dwa razy kupowalem u nich karty pamieci a raz wymienialem na gwarancji. Ale niestety przy mojej wymianie gwarancyjnej jak najbardziej zazadali dowodu zakupu i oryginalnego opakowania.
    Dowód zakupu to rozumiem, ale na jakiej podstawie żądali opakowania?
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •