Czekam na zwrot i dzisiaj dostałem takiego maila:
Drogi/a Tomasz Kubis,
Zleciliśmy przelanie należnego Ci zwrotu części zapłaty PLN385 na konto
bankowe, podane w twoim formularzu zgłoszeniowym. Zlecenie nie zostało
zrealizowane z powodu niekompletnych lub błędnych danych Twojego konta
bankowego.
Prosimy podać:
Numer IBAN swojego rachunku
Kod SWIFT banku
Nazwę banku
Miasto, w którym bank ma swoja siedzibę
Powyższe dane prosimy przesłać na adres e-mail:
enquiry@submissionstatus.com
Można też przekazać powyższe dane telefonicznie - numer telefonu:
Polska: 0-0-800-1213060
Z poważaniem,
Faktycznie nie podałem kodu SWIFT.Dzisiaj odesłałem maila ze wszystkimi danymi a jutro dodatkowo zadzwonię na infolinie i podam jeszcze raz.Mam nadzieję że teraz kasa dotrze na moje konto bez problemów.
Pozdrawiam