Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Spyder2Express - upgrade do Pro

  1. #1
    Uzależniony Awatar bundy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Zawiercie
    Wiek
    49
    Posty
    760

    Domyślnie Spyder2Express - upgrade do Pro

    Mam problem z upgradem softu do Spydera - z wersji Express do wersji Pro. Po upgradzie (oryginalny upgrade kupiony na colourconfidence.com) niestety pojawiły się błędy i kalibracja nie jest możliwa. Przy uruchamianiu wywala "error 6..." a przy wstępnym kalibrowaniu po dojściu do etapu balansowania składowych koloru, raczy mnie informacją "Sorry, your sensor does not support calibration of this type of display.", po czym wyświetla informację "Remove sensor..." (tak jakby było już po kalibracji). Spotkał się może ktoś z Was z takim problemem? Czy jest taka możliwość, że pewne egzemplarze Spyderów2 mają zablokowaną współpracę z softem Pro? (tak było w przypadku starego Spydera - były egzemplarze, które działały pod softem OptiCal, a były też takie, które tego odmawiały). Lekko się zagotowałem na myśl, że kupiłem bezużyteczny upgrade. Ech...trzeba było od razu kupić Pro i nie robić partyzantki :-(
    1, czarne i białe szkiełka + worek gratów... ale chyba i tak nie umiem robić zdjęć...

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    684

    Domyślnie

    Zapytaj sprzedawcy, jak nie zadziala to powinni Ci chyba zwrocic pieniadze.

  3. #3

    Domyślnie

    Ja mam to samo mimo, że mój spyder niby jest na liście wspieranych przez wersję pro.

  4. #4
    Uzależniony Awatar bundy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Zawiercie
    Wiek
    49
    Posty
    760

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lempl Zobacz posta
    Zapytaj sprzedawcy, jak nie zadziala to powinni Ci chyba zwrocic pieniadze.
    Już to zrobiłem. Ludzie z colourconfidence.com, mimo że bardzo mili i chętni do pomocy, ostatecznie odesłali mnie do Colorvision. Napisałem do nich korzystając ze standardowego formularza na stronie i...czekam. Czekam już prawie 2 tygodnie i nic. Niestety nie jestem jedyny, bo znam wiele osób, które doświadczyły olewającego podejścia do klienta ze strony Colorvision. Ech...z kwotę zakupu Express'a + upgrade miał bym już pewnie EOD2 :-) Tak to jest jak się robi prowizorki i potem je łata :-(

    @stdanielo: masz takie same objawy jak ja? pisałeś też do Colorvision w tej sprawie?
    1, czarne i białe szkiełka + worek gratów... ale chyba i tak nie umiem robić zdjęć...

  5. #5

    Domyślnie

    bundy, objawy mam identyczne, zresztą dokładniej opisałem to w PW do ciebie, http://www.colorvision.com/product-mc-s2eu.php tu możesz sprawdzić czy twoja seria obsługuje upgrade, moja niby tak ale jednak nie

  6. #6
    Uzależniony Awatar bundy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Zawiercie
    Wiek
    49
    Posty
    760

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stdanielo Zobacz posta
    http://www.colorvision.com/product-mc-s2eu.php tu możesz sprawdzić czy twoja seria obsługuje upgrade, moja niby tak ale jednak nie
    A skąd bierzesz te numery serii? Bo te które się wyświetlają w Preferences (Sensor information), jakoś nie bardzo pasują (pod względem ilości znaków).
    1, czarne i białe szkiełka + worek gratów... ale chyba i tak nie umiem robić zdjęć...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •