Koledzy onaniści sprzętowiosobiście uważam, że paramtery techniczne szkła są mało istotne w porównaniu do tego, co można tym szkłem dokonać, a czego bez niego by się nie udało... To szkło oddaje niesamowity klimat w kadrze, przepiękną plastyczność i klimaciarski bokeh... Jedyne konkurencyjne szkła i klimaty to takie, gdzie użyto szkieł Zaiss, Leica itp.. mocowanych do dalmierzy...które tutaj wydają się bezkonkurencyjne... Podkreślę jednak istotę tego, by to szkło mocować do fulfrejma, bo tam ono spełnia się nadzwyczaj właściwie... A za starym powiedzeniem kogoś mądrego "amatorzy martwią się o ostrość, pozostali o światło", zapraszam do odwiedzenia poniższych linków, gdzie wszystkie szerokie kadry zrobione z poziomu sceny (i tylko te zrobione bezpośrednio z niej - także backstage i same instrumenty) to własnie FF i 35 L 1,4 (wszystkie fotografie robione bez użycia lampy błyskowej)
http://www.kadr.nazwa.pl/slideshows/dzien3/dzien3.html
http://www.kadr.nazwa.pl/slideshows/dzien4/dzien4.html
http://www.kadr.nazwa.pl/slideshows/dzien2/dzien2.html
http://www.kadr.nazwa.pl/slideshows/dzien1/dzien1.html
Wprawne oko rozróżni te robione 35tką, jak będą kłopoty, to podam numerki poszczególnych zdjęć...
Pozdrawiam