Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 64

Wątek: rozpaczliwie: POMOCY about fotojoker!!!

  1. #41
    Coś już napisał Awatar gokyu
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Silesia City
    Wiek
    50
    Posty
    65

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz1972 Zobacz posta
    Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia sprawnego sprzętu ( w przypadku uszkodzonego jest gwarancja i niezgodność z umową ) . Owszem można oddać sprzęt w ciągu 10 dni , ale to dotyczy sprzedaży wysyłkowej .
    sprawnego owszem, ale z wada ukryta??? - juz nie do konca... a za takowa uznaje usyfiona matowke... - (pewnie teraz poleca na moja glowe gromy i wsciekle teksty o mojej upierdliwosci... ok... byle w granicach zdrowego rozsadku)... powtarzam - sprzet ze sklepu mam swiete prawo uznac za "NIEPOKALANY"...

    pozdrawiam
    nie polemizuj z glupcem, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu... a pozniej pokona doswiadczeniem...


    30d + kit, 50 1/8,
    420 EX
    , plus troche fajnego badziewia na m42

  2. #42
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gokyu Zobacz posta
    sprawnego owszem, ale z wada ukryta??? - juz nie do konca... a za takowa uznaje usyfiona matowke... - (pewnie teraz poleca na moja glowe gromy i wsciekle teksty o mojej upierdliwosci... ok... byle w granicach zdrowego rozsadku)... powtarzam - sprzet ze sklepu mam swiete prawo uznac za "NIEPOKALANY"...

    pozdrawiam
    Dopuść wreszcie do siebie myśl, że paprochy na matówce MOGŁY pojawić się dopiero u Ciebie w domu po którejś kolejnej zmianie szkła. Jest to nawet wysoce prawdopodobne. Postaw się sam w sytuacji sprzedawcy (ja bym Ci nie uwierzył bo nadwyraz upierdliwy jesteś) i przestań zawracać głowę. To już nudne jest.

    EOT jak dla mnie - bicie piany i tyle

    Janusz,
    Old enough to know better - but I do it anyway.

  3. #43
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gokyu Zobacz posta
    sprawnego owszem, ale z wada ukryta??? - juz nie do konca... a za takowa uznaje usyfiona matowke... - (pewnie teraz poleca na moja glowe gromy i wsciekle teksty o mojej upierdliwosci... ok... byle w granicach zdrowego rozsadku)... powtarzam - sprzet ze sklepu mam swiete prawo uznac za "NIEPOKALANY"...

    pozdrawiam
    Masz prawa z tytułu niezgodności towaru z umową i z tytułu gwarancji .

  4. #44
    Coś już napisał Awatar gokyu
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Silesia City
    Wiek
    50
    Posty
    65

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janusz Body Zobacz posta
    Dopuść wreszcie do siebie myśl, że paprochy na matówce MOGŁY pojawić się dopiero u Ciebie w domu po którejś kolejnej zmianie szkła. Jest to nawet wysoce prawdopodobne. Postaw się sam w sytuacji sprzedawcy (ja bym Ci nie uwierzył bo nadwyraz upierdliwy jesteś) i przestań zawracać głowę. To już nudne jest.

    EOT jak dla mnie - bicie piany i tyle
    sympatyczny kolego... idziesz do dilera forda (na ten przyklad) kupujesz nowy model focusa (na ten przyklad) wyjezdzajac z salonu - czujesz bicie na kierownicy... wracasz do salonu... sprawdzacie: geometria w porzadku, kola wywazone... wszystko OK - ale kierownica "bije"... - ty sie pieklisz, a nad wyraz mily (sprzed 10 minut) pan "diler" mowi: nooooo, ale panie, jak mysmy mieli auto na salonie - bylo OK, to w pana rekach ujawnila sie dziwna rzecz (czyt. wada ukryta)... rada: jezdzij pan tak dalej, bo do 50 km/h - nic sie panu nie stanie...

    moja upierdliwosc??? nie kolego... tak jak napisal Tomasz... respektuj swe swiete prawa klienta... a jezeli po prostu Cie nudze (do tak subiektywnych opinii masz przenajswietsze prawo) to po prostu nie odpisuj... pozdrawiam z calego serca... naprawde

    PS. powtarzam po raz kolejny... upierd....na matowka daje prawo domniemywac ze to sprzedawca zonglowal obiektywami w puszcze i bawil sie nia w weekendy... - potrzebuje bezstresowego podejscia do sprzetu a nie myslenia na kazdym slubie... czy aby za 5 minut cos nie ***...ie tak ze juz nie wstanie.... ot i caly problem... matowka to tylko impuls... ot co...
    Ostatnio edytowane przez gokyu ; 20-09-2007 o 09:12
    nie polemizuj z glupcem, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu... a pozniej pokona doswiadczeniem...


    30d + kit, 50 1/8,
    420 EX
    , plus troche fajnego badziewia na m42

  5. #45
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gokyu Zobacz posta
    sympatyczny kolego... idziesz do dilera forda (na ten przyklad) kupujesz nowy model focusa (na ten przyklad) wyjezdzajac z salonu - czujesz bicie na kierownicy... wracasz do salonu... sprawdzacie: geometria w porzadku, kola wywazone... wszystko OK - ale kierownica "bije"... - ty sie pieklisz, a nad wyraz mily (sprzed 10 minut) pan "diler" mowi: nooooo, ale panie, jak mysmy mieli auto na salonie - bylo OK, to w pana rekach ujawnila sie dziwna rzecz (czyt. wada ukryta)... rada: jezdzij pan tak dalej, bo do 50 km/h - nic sie panu nie stanie...
    Nietrafione porównanie. Bicie w kierownicy jest wadą samochodu, której użytkownik sam nie spowoduje w pięć minut bez innych śladów. Już prędzej brudne siedzenia w aucie. Spróbuj takie coś zareklamować następnego dnia po kupnie auta. Tylko od dobrej woli sprzedawcy zależy to, czy to uwzględni.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  6. #46
    Bywalec Awatar Sproqet
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    DW
    Wiek
    44
    Posty
    167

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gokyu Zobacz posta
    sluchajcie - nietypowa sprawa - kupilem C30D w fotojokerze - po przyjezdzie do domu stwierdzilem ze upierd....na jest matowka (zaskoczenie i wqrf...) - w te pedy do fotojokera po wymiane sprzetu (co wedlug prawidel logiki i praw konsumenckich - czytalem - sie nalezy) i tu niespodzianka... - fotojoker stwierdzil, ze mam im wyslac aparat, oni go podsylaja na zytnia i tam serwis stwierdza czy matowke upierdzielil ciekawski pracownik fotojokera czy tez ja... Jesli nie ja - to owszem wymienia... przy czym dla mnie jest to wrozenie z fusow.... dzwonilem na zytnia i tam panienka sie szczerze usmiala na to co mowie - i potwierdzila - nierealnym jest stwierdzenie KTO zabrudzil matowke... - jestem pelen czarnych mysli ze w najlepszym wypadku matowka zostanie wyczyszczona (owszem - to fotojoker mi zapewni) niemniej - nie po to kupuje w sklepie a nie na allegro - by sie cieszyc przez DLUUUUGI czas bezstresowa praca sprzetu...

    aha - uprzedzam kasliwe uwagi - wydawalo mi sie ze sprawdzalem dobrze sprzet w sklepie, niemniej zawsze cos moze umknac uwadze...

    - pytanie dla was debesciaki - na co sie nastawiac, jak ewentualnie walczyc z fotojokerem badz ogolnie... what now?

    za konstruktywna pomoc szczere podziekowal...
    pozdrawiam
    Skorzystaj z prawa rękojmi.
    Rękojmia za wady fizyczne i prawne, to odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego, która wynika z ustawy (kodeksu cywilnego art. 556 - 576), a nie z umowy stron i dotyczy zarówno rzeczy nowych, jak i używanych. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady sprzedanej rzeczy, nie zależy od winy sprzedawcy, gdyż oparta jest na zasadzie ryzyka i ma charakter absolutny. Sprzedawca nie może się z niej zwolnić, nie może jej ograniczyć lub wyłączyć, gdyż w umowach z udziałem konsumentów (osób fizycznych) takie działanie jest niedopuszczalne.

    Nie każde uszkodzenie powstałe po zakupie towaru można reklamować. Reklamacja jest uzasadniona jeśli dotyczy wady w rozumieniu przepisów, głównie k.c., a takimi są:

    - wady zmniejszające wartość rzeczy np. przez niższą od ustalonej w umowie jakość,

    - wady zmniejszające użyteczność rzeczy, np. lodówka odbiega od norm technicznych ustalonych dla tego rodzaju sprzętu,

    - gdy rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewniał sprzedawca,

    - gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym np. brak instrukcji w języku polskim dotyczącej sposobu korzystania z rzeczy.

    Sprzedawca ponosi więc odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy rzecz przez niego sprzedana dotknięta jest ww. wadą, a w chwili zawarcia umowy konsument o niej nie wiedział.

    Rękojmia trwa 1 rok od daty wydania rzeczy kupującemu (trzy lata dla budynków), a wszelkie oświadczenia sprzedawcy dotyczące krótszego okresu rękojmi nie mają żadnych skutków prawnych.

    Aby nie utracić uprawnień z tytułu rękojmi, konsument musi zawiadomić sprzedawcę o wadzie w ciągu 1 miesiąca od daty jej wykrycia.

    Z tytułu rękojmi konsumentowi przysługuje:

    - odstąpienie od umowy, czyli zwrot pieniędzy za zwrotem wadliwej rzeczy ale - nie można od umowy odstąpić, jeśli sprzedawca niezwłocznie rzecz wymieni na inną, wolną od wad, albo wadę usunie. Odstąpienie od umowy jest możliwe dopiero wówczas, gdy rzecz już raz wymieniono lub naprawiono;

    - obniżenie ceny;

    - wymiana rzeczy wadliwej na inną, bez wad (tylko w przypadku rzeczy oznaczonych co do gatunku - takimi są rzeczy produkowane masowo, seryjnie, które można zastąpić inną, np. obuwie, odzież, sprzęt gospodarstwa domowego, meble);

    - usunięcie wad (tylko przy rzeczach oznaczonych co do tożsamości - takimi są rzeczy wykonane na indywidualne zamówienie, niepowtarzalne, niezamienne, np. płaszcz uszyty na miarę).
    ---------------------------
    stopka

  7. #47
    Coś już napisał Awatar gokyu
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Silesia City
    Wiek
    50
    Posty
    65

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piast9 Zobacz posta
    Nietrafione porównanie. Bicie w kierownicy jest wadą samochodu, której użytkownik sam nie spowoduje w pięć minut bez innych śladów. Już prędzej brudne siedzenia w aucie. Spróbuj takie coś zareklamować następnego dnia po kupnie auta. Tylko od dobrej woli sprzedawcy zależy to, czy to uwzględni.
    a dlaczego nie (idac tropem mojej matowki)... a udowodnij prosze sprzedawcy ze dostales auto z wada ukryta a nie ze sam ja spowodowales...? proste prawda? - pozdrawiam...
    nie polemizuj z glupcem, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu... a pozniej pokona doswiadczeniem...


    30d + kit, 50 1/8,
    420 EX
    , plus troche fajnego badziewia na m42

  8. #48
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2006
    Posty
    46

    Domyślnie

    gokyu, miałem dokładnie ten sam problem.
    czyścisz matówkę (roboty dosłownie na 5 minut) i świat znowu jest piękny.
    warto tak zalewać się zółcią? nie warto.
    pozdrawiam
    slick
    Pozdrawiam
    Slick

  9. #49
    Coś już napisał Awatar gokyu
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Silesia City
    Wiek
    50
    Posty
    65

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sproqet Zobacz posta
    Skorzystaj z prawa rękojmi.
    Rękojmia za wady fizyczne i prawne, to odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego, która wynika z ustawy (kodeksu cywilnego art. 556 - 576), a nie z umowy stron i dotyczy zarówno rzeczy nowych, jak i używanych. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady sprzedanej rzeczy, nie zależy od winy sprzedawcy, gdyż oparta jest na zasadzie ryzyka i ma charakter absolutny. Sprzedawca nie może się z niej zwolnić, nie może jej ograniczyć lub wyłączyć, gdyż w umowach z udziałem konsumentów (osób fizycznych) takie działanie jest niedopuszczalne.

    Nie każde uszkodzenie powstałe po zakupie towaru można reklamować. Reklamacja jest uzasadniona jeśli dotyczy wady w rozumieniu przepisów, głównie k.c., a takimi są:

    - wady zmniejszające wartość rzeczy np. przez niższą od ustalonej w umowie jakość,

    - wady zmniejszające użyteczność rzeczy, np. lodówka odbiega od norm technicznych ustalonych dla tego rodzaju sprzętu,

    - gdy rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewniał sprzedawca,

    - gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym np. brak instrukcji w języku polskim dotyczącej sposobu korzystania z rzeczy.

    Sprzedawca ponosi więc odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy rzecz przez niego sprzedana dotknięta jest ww. wadą, a w chwili zawarcia umowy konsument o niej nie wiedział.

    Rękojmia trwa 1 rok od daty wydania rzeczy kupującemu (trzy lata dla budynków), a wszelkie oświadczenia sprzedawcy dotyczące krótszego okresu rękojmi nie mają żadnych skutków prawnych.

    Aby nie utracić uprawnień z tytułu rękojmi, konsument musi zawiadomić sprzedawcę o wadzie w ciągu 1 miesiąca od daty jej wykrycia.

    Z tytułu rękojmi konsumentowi przysługuje:

    - odstąpienie od umowy, czyli zwrot pieniędzy za zwrotem wadliwej rzeczy ale - nie można od umowy odstąpić, jeśli sprzedawca niezwłocznie rzecz wymieni na inną, wolną od wad, albo wadę usunie. Odstąpienie od umowy jest możliwe dopiero wówczas, gdy rzecz już raz wymieniono lub naprawiono;

    - obniżenie ceny;

    - wymiana rzeczy wadliwej na inną, bez wad (tylko w przypadku rzeczy oznaczonych co do gatunku - takimi są rzeczy produkowane masowo, seryjnie, które można zastąpić inną, np. obuwie, odzież, sprzęt gospodarstwa domowego, meble);

    - usunięcie wad (tylko przy rzeczach oznaczonych co do tożsamości - takimi są rzeczy wykonane na indywidualne zamówienie, niepowtarzalne, niezamienne, np. płaszcz uszyty na miarę).
    jakbym byl dlugonoga blondynka to bym Cie porwal na kawe... otoz o tym samym caly czas mowie... ze owszem te prawa (teoretycznie w tym kraju) mi przysluguja... a jest problem z ich egzekucja... moja kwestia juz podpada pod punkt 1 i (szczegolnie) punkt 3.

    i jeszcze tylko dodam: to (wg litery prawa) do mnie nalezy decyzja co do wyboru "co, gdzie i jak"... i nie oczekuje niczego wielkiego... ot po prostu... chce dostac aparat, co do ktorego bede mial pewnosc, ze jest dziewiczy... bo za jego dziewictwo niemalo place...

    pozdrawiam
    nie polemizuj z glupcem, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu... a pozniej pokona doswiadczeniem...


    30d + kit, 50 1/8,
    420 EX
    , plus troche fajnego badziewia na m42

  10. #50
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gokyu Zobacz posta
    a dlaczego nie (idac tropem mojej matowki)... a udowodnij prosze sprzedawcy ze dostales auto z wada ukryta a nie ze sam ja spowodowales...? proste prawda? - pozdrawiam...
    Bicie w kierownicy jest do usunięcia w ramach gwarancji więc nie ma o czym mówić. Nie musisz nic udowadniać.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •