Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: 20D i zbyt czerwone zdięcia???

Coś już napisał Awatar ciri
    Miasto
    k. Krakowa

Question 20D i zbyt czerwone zdięcia???

Witam, nie wiedziałam gdzie umiescic posta ale jestem początkującym canoniakiem wiec jezeli w złym miejscu to prosze o przeniesienie.Mam problem ze zdięciami robionymi w pomieszczeniach (z lapą zewnętrzna) .Zdięcia wydają sie być zbyt czerwone.kiedy ustawiam na "świetlówki" wtedy zdięcia są zbyt chłodne a kolor biały jest niebieski.Moj znajomy oglądał zdiecia i stwierdził ze canony mają własnie taką wade ze przy złym oświetleniu nie oddają rzeczywistych kolorów tylko wszytsko staje sie , czerwone, pomarańczowe, żółte. czy tak jest naprawde czy ja poprostu mam za słąbą lampe? / złe ustawienia w aparacie? za wszelką pomoc będę wdzięczna. pozdrawiam
    20D+50 1.8+tamronik 17-50 2.8+ 380EX+ różne dodatki....M42
    www.fotomargarita.com

Domyślnie

przykladziki, przykladziki, czekamy na przykladziki...
    Pkt 8 Regulaminu - niedozwolona stopka tu była...

Początki nałogu Awatar Reno
    Miasto
    Bielsko Biała

Domyślnie

Ciri, moje zdjęcia w pomieszczeniu z lampami (300d + 580EX + 420EX) są z kolei na ogół żółte. Nie przejmuję się tym zupełnie tylko robię w RAW i poprawiam WB. Kiedyś myślałam, że to zajmuje dużo czasu ale wcale tak nie jest, spróbuj, korekta WB przy wołaniu RAW zajmuje sekundę.

Początki nałogu
    Miasto
    okolice Kalwarii Zebrzydowskiej / Ireland

Domyślnie