ja bym polecił 50 f/1.8 albo to samo ale /1.4 tylko to juz troszeczkę wyższa cena
albo 28/1.8 tez jest dobre na jakąż większą scenę
ja bym polecił 50 f/1.8 albo to samo ale /1.4 tylko to juz troszeczkę wyższa cena
albo 28/1.8 tez jest dobre na jakąż większą scenę
50/1.8 nie polecam do takich zastosowań. Jakkolwiek szkiełko przyzwoite optycznie to AF przy słabym oświetleniu radzi sobie kiepsko.
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
Minionej niedzeli robiłem foto na koncercie Blue Cafe. Było już ciemno, szkła 50 f/1.8 i Sigma 17-70 f/2,8-4,5. Dały radę, a często robiłem bez lampy.
---------------
Don_Pedro_123
---------------
a uzywam tego szkla , to dziwne szklo na FFz bliska na f2 nie jest jakos ostre super ale juz z 5-7 m jest
, AF jest glosny i szybki , nie mam problemow z AF w niej czesciej juz mam z 50 i 85 ale wszystkie szkla ktore mam dzialaja swietnie na koncertach baa nawet brakuje czasem czegos z 200mm
35 f2 to obiektyw bardzo dobry pod względem optycznym - wg mnie niewiele tutaj ustępuje kultowemu 35 1.4 - do tego mały, lekki i tani. Największą jego wadą jest AF - głośny, gubi się często nie zawsze trafia -zwłaszcza przy kiepskim oświetleniu.
Polecam 28 1.8 - optycznie może nieznacznie gorszy do 35 f2 ale mechanicznie to klasa wyżej - i co najważniejsze szybki i pewny AF.
z 35 1,4 to moze sie mierzyc przy 3,5
jesli chodzi o 50/1.8 to szczerze odradzam to szkło do koncertów-przynajmniej mój egzemplarz ,ktory juz sprzedałem miał wolny i kiepski AF.
Jezeli juz to 50/1.4 ktora zdecydowanie jest lepsza jesli chodzi o prace AF i wykonanie.
a np. Canon 28/2.8 ?
Hmmm.... U mnie 50/1,8 sprawdziło się doskonale. Ma szybki i celny AF, a hałas robi na akceptowalnym poziomie (na koncercie i tak było głośno).
Ale ja mam Nikkora...![]()
---------------
Don_Pedro_123
---------------