Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
Jednym słowem najlepiej pracować na minimalnym ISO (najwyższa jakość), a gdy się chce przymknąć - to najpierw podnosić moc lamp, dopiero potem czułość.
Jasne, że należy pracować przy ISO, które daje najwyższą jakość (ale raczej zwykle nie minimalnym) Z tego co opisujesz wynika, że czasem w studio światła jest za mało, a jeśli tak to imho te ISO200 jako natywne może być bardziej przydatne, bo jestem sobie w stanie wyobrazić całą masę możliwości jak zredukować moc światła (bez kręcenia ustawieniami lamp by nie zmniejszać sobie dostępnego zakresu regulacji). Lampy można odsunąć (no może nie zawsze i nie wszystkie, bo czasem to może wpłynąć na efekt), podejrzewam, że rodzaj filtru szarego da się też założyć na lampy itd itp. Dla kogoś kto się przesiada z APS-C przymknięcie przysłony o 1 EV da tę samą GO więc w ogóle będzie nie zauważalne.