Dla mnie legnąć na dywan z LX3 do poziomu Dominika to żaden problem, i fajnie jest zobaczyć uśmiech na twarzy rodziców i usłyszeć pytanie: " jak ty te zdjęcia/filmy robisz, że to tak fajnie widać"... jak na to nazywam 24mm pałer. W MM tego nie usłyszysz
Litości, wyrwiflak. Stałki jakby z automatu powinny być optycznie lepsze od zumów. Nazywanie E16/2.8 "nie musi być żyletą" to niezła prowokacja a rady by domknąć to f/11-16 można serwować snobom stacjonującym w HurgadzieDomknąć o 2/3-2EV to można budżetową stałkę, np. 20/1.7.
To szkło i tak jest ciemne, sensor robi b. dobrą robotę, ale i tak... nie ma IBIS by wbić się jeszcze na 1/4-1/10s na 6400 czy 12800.
Największym problemem Sony jest właśnie brak dobrej optyki w rozmiarze micro. Lampa to mus, chociażby na słoneczne dni (sorry Janko), nie ma co toczyć walki. Idź do marketu i zobacz Sams NX. Dziesiątka to idealna forma. Naleśnik super, drugi za rogiem pewnie też, trzeci w przyszłym roku i po temacie. Firma z Korei (b. zły odbiór w Japonii a to przecież główny rynek m/43 i w ogóle evil) musi ostro walczyć i optyką i... cenami. Minusy h-iso i filmy. Jeśli nie akceptujesz tych minusów nie walcz, bierz Sony i bądź... szczęśliwy.
Sony Nex - tak, ale po roadmapie z naleśnikami i przynajmniej drugim "sony branded" naleśnikiem. Tak to nie wiesz w co się pakujesz. Na chwilę obecną chcę wierzyć, że Nex to (optyczny) falstart i reszta naleśników będzie przynajmniej na poziomie 17/2.8 Olka czyli na normalnym poziomie.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Sony umie liczyć (jak Kolekcjoner) i powoli stawia krzyżyk na OVF w cropach.
SAR
Will the next Fullframe model use the new electronic viewfinder?
"The decision has not yet been made, especially for devices with 24×36 mm sensor."