Cytat Zamieszczone przez Jerry_R Zobacz posta
- 10 fps - fikcja
- AF wideo tylko na otwartym szkle
- niemoznosc obserwowania akcji w trakcie strzelania (blackout, freezing)
- opoznienia w reakcji, czekanie 50s na odpowiedz aparatu
- brak kontroli przyslony, czasu w wideo
- odszumianie pozbawiajace detali
- utrata 1/3 EV poprzez nie docieranie calego swiatla do matrycy
- efekt jello & jitter

Wiecej tutaj: "Sony a33/a55/a569/a580 disaster"
http://www.dvxuser.com/V6/showthread.php?t=221014
o, o, kolega z forum olympusa, kopiuj/wklej jak widzę.

Po pierwsze, to nie korpusy dla zawodowców/zaawansowanych amatorów.

Po drugie, do rzeczy:

10 kl/s fikcja? Wcale nie, po prostu to jest dodatkowa opcja automatyczna (wybierana na kółku) - przysłona i iso są dobierane w tym trybie automatycznie, jest jeszcze tryb normalny 6 kl/s, tam już jest możilwość dobierania samodzielnie nastawów. Jak na taką półkę, to ekm. ekm, jaki korpus może choć próbować się do tego zbliżyć? Mam nadzieję, że wymienisz kilka.

AF video - owszem ale widać nie wiesz, że czujniki AF i tak działają do ok f 6.3, poza tym opcja sterowania ma być zarezerwowana dla cyt. "wyższych modeli". W trybie M bez AFa można sterować przysłoną. BTW jak chiałbyć "kontrolować czas w video"?

To podobno prawda z tym 50s ale jak wali sie dłuższą serię w rawach, chyba powyzej 2s czy 3s trwania serii.

Odszumianie pozbawiające detali - to gdzie odszumianie nie pozbawia detali? Dla tych, którzy chcą mieć m.in. na to wpływ jest raw, bo piszesz o jpegach.

utrata 1/3 światła przez lustro, no tak ale na fotach tego nie zauważysz, matryce dają sobie spokojnie radę, to nie matryce panasonika...

disaster faktycznie ale w siedzibie olympusa chyba :wink:

Ciekawe co się okaże z efektem duszków, bo na razie tylko na dpreview coś takiego uzyskali i nie wiadomo czy to wina danego egzemplarza body, szkła, czy może to zasługa ogólnie pelixa, za wcześnie wyrokować. Gdyby nawet, to i tak główny adresat takiej puszki nie zauważy problemu.