Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
nawet nie musza az tak bardzo gonic. kase w swiecie DSLR napedzaja tanie lustrzanki, ktore sprzedaje sie na peczki. Sony juz takie ma i je skutecznie sprzedaje. a ze "cztery srebrne literki" sa bardzo skuteczne w wywolywaniu drżenia porzadania u Kowalskiego, to Sony juz niezle z tego torta wykraja.

Minolta od lat ssala z marketingiem i nieumiejetnoscia sprzedania dobrych pomyslow. to byla jej najwieksza bolaczka. z Sony ten problem zdecydowanie nie grozi. oni by nawet gowno zapakowali w sreberko, walneli na nim "cztery magiczne literki", wpompowali kase w gazety i ulotki duzych sieci elektro, i by szlo jak woda.

Sony nie musi "pakowac gowna" jak to obrazowo napisales. Sony zazwyczaj pakuje dobrze zrobione produkty. To dlatego magiczne cztery literki tak dzialaja na masy. zapracowali sobie na dobry wizerunek.
Czesc.Ch.