Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 1624

Wątek: Nowości Sony.

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    ogolnie, wyglada to lepiej niz te sample z gownianego Srajsa 16-80 (jak mozna oczekiwac od obiektywu makro), ale nic wiazacego sie nie da na ten temat powiedziec. zreszta - dostep jest publiczny, wiec mozesz sciagnac sam i zobaczyc
    "gównianego Srajsa" jak go nazwałeś ludzie, którzy go kupili sobie chwalą i mówią, że jest bardziej niż ok., ale nie wiem na ile są to obiektywne opinia, a na ile autosugestia po wydaniu 2 tys. PLNów.

    pozdr
    Tomek
    analog + cyfra + szkiełka 20-210 mm

  2. #2
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bieda Zobacz posta
    "gównianego Srajsa" jak go nazwałeś ludzie, którzy go kupili sobie chwalą i mówią, że jest bardziej niż ok., ale nie wiem na ile są to obiektywne opinia, a na ile autosugestia po wydaniu 2 tys. PLNów.

    pozdr
    Tomek
    Niestety po doświadczeniach z moją kamerą video właśnie z Zeissem skłaniałbym się do tej "autosugestii". Wielka szkoda że Sony tak rozmienia na drobne tę legendę.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  3. #3
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 199

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bieda Zobacz posta
    "gównianego Srajsa" jak go nazwałeś ludzie, którzy go kupili sobie chwalą i mówią, że jest bardziej niż ok., ale nie wiem na ile są to obiektywne opinia, a na ile autosugestia po wydaniu 2 tys. PLNów.
    pozytywne, a nawet bardzo entuzjastyczne opinie to slychac tez o Nikkorze 18-200. a jak sie popatrzy na suche testy i przykladowe zdjecia, to ja nie widze wielkiej roznicy miedzy nim a Sigma 18-200, co do ktorej przewaza opinia, ze jest do ****. analogicznie Tokina 16-50 jest do d... ale Pentax 16-50 nagle jest super optycznie (roznice konstrukcyjne miedzy nimi sa, ale nie az takie ).

    do czego zmierzam? do tego, ze ludzie lubia ekstrapolowac opinie zwiazane z etykietka na wszystko co ta etykietke nosi.

    w tym konkretnym przypadku mowie na podstawie tych sampli, ktore widzialem z A700 robionych tym "tak zwanym" Zeissem a Minolta 70-200 (czy tam Sony 70-200). i z tej dwojki to szklo Minolty zdecydowanie i z kretesem bije konkurenta. i te bicie piany, ze ma Zeiss na obudowie wydaje sie wlasnie ekstrapolacja tytulem etykietki. jestem sklonny zalozyc sie, ze gdyby tam nie pisalo Zeiss a np. Sigma, to obiegowa prawda glosilaby "kiepski sloik". a tak...


    z tym ze ja nie jestem z tych, co jak pisze na plocie "****" to glaszcza 8)
    www albo tez flickr

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Bendsburg
    Posty
    1 023

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    pozytywne, a nawet bardzo entuzjastyczne opinie to slychac tez o Nikkorze 18-200. a jak sie popatrzy na suche testy i przykladowe zdjecia, to ja nie widze wielkiej roznicy miedzy nim a Sigma 18-200, co do ktorej przewaza opinia, ze jest do ****. analogicznie Tokina 16-50 jest do d... ale Pentax 16-50 nagle jest super optycznie (roznice konstrukcyjne miedzy nimi sa, ale nie az takie ).

    do czego zmierzam? do tego, ze ludzie lubia ekstrapolowac opinie zwiazane z etykietka na wszystko co ta etykietke nosi.

    w tym konkretnym przypadku mowie na podstawie tych sampli, ktore widzialem z A700 robionych tym "tak zwanym" Zeissem a Minolta 70-200 (czy tam Sony 70-200). i z tej dwojki to szklo Minolty zdecydowanie i z kretesem bije konkurenta. i te bicie piany, ze ma Zeiss na obudowie wydaje sie wlasnie ekstrapolacja tytulem etykietki. jestem sklonny zalozyc sie, ze gdyby tam nie pisalo Zeiss a np. Sigma, to obiegowa prawda glosilaby "kiepski sloik". a tak...


    z tym ze ja nie jestem z tych, co jak pisze na plocie "****" to glaszcza 8)
    Nie wiem jak 16-80 na A-xxx, ale Zeissa 14-70 z mojego byłego R1 to raczej malo co przebija, więc nie do końca to prawda z tym zeszmaceniem Zeissa przez Sony.

    www.pbase.com/arra
    4500->F717->G3->10D->D70->R1->30D->40D->D300->R1+5D2
    Jeżeli czas to pieniądz, to mogę powiedzieć, że brakuje mi czasu

  5. #5
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 199

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
    Nie wiem jak 16-80 na A-xxx, ale Zeissa 14-70 z mojego byłego R1 to raczej malo co przebija, więc nie do końca to prawda z tym zeszmaceniem Zeissa przez Sony.
    tego nie napisalem. tylko tyle, ze 16-80 z tym magicznym haslem "jakosc Zeissa" to ma wspolne tylko "Zeiss", bo "jakosc" niestety nie

    ze swojej strony zaryzykowalbym stwierdzenie, ze Sony sobie gdzieniegdzie wyciera d* etykietka Zeiss. ale stad jeszcze daleko do wyciagania wnioskow ogolnych na temat jakosci obecnych szkiel Zeissa. z tego co sie slyszy, stalki Zeiss pod mocowanie Sonolty sa super, wiec chocby ten kontrprzyklad wystarczy, zeby odrzucic teze o zeszmacaniu. niemniej, podtrzymuje opinie, ze napis Zeiss na obudowie sprawy nie zamyka. zreszta, tak samo jak czerwony pasek na obudowie


    nota bene, takie same wycieranie d* urzadzaja sprzedawcy na Allegro upychajac wytwory z Jeny w bratnim NRD pod pretekstem, ze to Zeiss. gdzie poza nazwa to to z faktycznym Zeissem w Oberkochem nie mialo nic wspolnego
    www albo tez flickr

  6. #6
    feiran
    Guest

    Domyślnie

    Potwierdzona informacja z SONY Poland:
    Oficjalna cena A700 to 5200 zł.
    Myślę, że w sklepach sieciowych aparat będzie dostępny za 4200-4500zł ( na początku ). Ceny dotyczą oczywiście body.

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar trampek
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Rzeszow, Poland
    Wiek
    43
    Posty
    1 546

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez feiran Zobacz posta
    Potwierdzona informacja z SONY Poland:
    Oficjalna cena A700 to 5200 zł.
    Myślę, że w sklepach sieciowych aparat będzie dostępny za 4200-4500zł ( na początku ). Ceny dotyczą oczywiście body.
    Mysle ze cena bardzo niezla. Kochamy konkurencje !!!!!!
    R5, R6,RF10-20, RF1535, RF2870, RF50L, RF85L, RF70200 2.8, M1 Max

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez trampek Zobacz posta
    Mysle ze cena bardzo niezla. Kochamy konkurencje !!!!!!
    szczerze? 40D jest w tej chwili po około 4000, a dopiero zaczyna sie sprzedaż przy mega popycie (i jest cash back 270pln). Przy tych parametrach aparatu, jakości dostępnych w tej chwili sampli i marce Sony walczącej bez wielkich sukcesów o rynek, to według mnie za drogo.
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar trampek
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Rzeszow, Poland
    Wiek
    43
    Posty
    1 546

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubaman Zobacz posta
    szczerze? 40D jest w tej chwili po około 4000, a dopiero zaczyna sie sprzedaż przy mega popycie (i jest cash back 270pln). Przy tych parametrach aparatu, jakości dostępnych w tej chwili sampli i marce Sony walczącej bez wielkich sukcesów o rynek, to według mnie za drogo.
    mysle ze stabilizacja matrycy jest warta jakies 2k w tej puszce.... lcd w 40d odejmuje mu 600zl a live view dodaje jakas zlotowke
    Wiec a700 jest warta tej ceny
    R5, R6,RF10-20, RF1535, RF2870, RF50L, RF85L, RF70200 2.8, M1 Max

  10. #10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    pozytywne, a nawet bardzo entuzjastyczne opinie to slychac tez o Nikkorze 18-200. a jak sie popatrzy na suche testy i przykladowe zdjecia, to ja nie widze wielkiej roznicy miedzy nim a Sigma 18-200, co do ktorej przewaza opinia, ze jest do ****. analogicznie Tokina 16-50 jest do d... ale Pentax 16-50 nagle jest super optycznie (roznice konstrukcyjne miedzy nimi sa, ale nie az takie ).
    no tak

    Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    do czego zmierzam? do tego, ze ludzie lubia ekstrapolowac opinie zwiazane z etykietka na wszystko co ta etykietke nosi.
    oczywista oczywistość - również sie zgadzam

    Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    w tym konkretnym przypadku mowie na podstawie tych sampli, ktore widzialem z A700 robionych tym "tak zwanym" Zeissem a Minolta 70-200 (czy tam Sony 70-200). i z tej dwojki to szklo Minolty zdecydowanie i z kretesem bije konkurenta. i te bicie piany, ze ma Zeiss na obudowie wydaje sie wlasnie ekstrapolacja tytulem etykietki. jestem sklonny zalozyc sie, ze gdyby tam nie pisalo Zeiss a np. Sigma, to obiegowa prawda glosilaby "kiepski sloik". a tak...
    A tutaj bym podyskutował, bo po pierwsze srajs to spacer zoom, Minolta 70-200 to inna bajka i nie dziwię się, że dostał w dupę.

    A po drugie - zerknij na stronkę w linku, ocenianie a700 i tego co jest podpięte do iej pod względem ostrości na podstawie jpgów to ie jest dobry pomysł (muszą jeszcze soft poprawić z tego co widać):
    LINK

    Cóż Zaiss się sprzedał (jak widzę ten napis na kompakcikach, to nie wiem czy smiać się czy płakać), miejmy nadzieję, że przynajmniej drogo.

    Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    z tym ze ja nie jestem z tych, co jak pisze na plocie "****" to glaszcza 8)
    No to chyba tez należę do tego klubu

    Wczoraj macałem nową alfę - w skrócie - fajna (nie wiem czy pisac coś szerzej).

    pozdr
    Tomek
    analog + cyfra + szkiełka 20-210 mm

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •