A to ktoś świadomie w ogóle wchodzi w system sony? Nie ma jasnego podziału na spadkowiczów z minolty i klientów media markt?
A to ktoś świadomie w ogóle wchodzi w system sony? Nie ma jasnego podziału na spadkowiczów z minolty i klientów media markt?
Miałem kiedyś Minolta 800Si i pięć jako takich w ponad połowie profesjonalnych szkieł. Automatycznie powinienem przejść na cyfrową lustrzankę i pewnie bym to zrobił ale takowej nie było. I aby nie iść z torbami kupiłem Nikon-a. Ale czekałem dalej. A 100 z mojego punktu widzenia nie nadawała się do pracy zawodowej więc czekałem dalej. Obiektywy sprzedałem dawno po pojawieniu się A 700. Tak, że trudno mówić o spadkobiercach Minolta. Nie mniej od czasu pojawienia się na rynku A 900 a teraz A 850 chodzą mi te puszki po głowie. Nie będę wymieniał zad i walet tych puszek bo to nie ma sensu w tym wątku. Nie mniej są to najtańsze bardzo solidne puszki FF na rynku.
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
Po pierwsze nie uważam, aby brakło mi argumentów (brakło za to na nie odpowiedzi). Po drugie zdecydowanie nie podoba mi się ten poziom netykiety - wydawało mi się, że regulamin w punkcie pierwszym właśnie o tym mówi (słowo: chamstwo). Po trzecie, tyle w tym temacie, więc ewentualną odpowiedź od Ciebie proszę na pw.
No i kolejny klon serii 500 (chyba) czyli właściwie odchudzona 550:
http://www.dpreview.com/news/1001/10010506sonyA450.asp
Nie wiem dla kogo ale jest "nowość" Alfa 450.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
the silence is deafening
Jesli taki aparat powstanie, to raczej istotniejsze bedzie umieszczenie pierwszy raz przez S matrycy CMOS w tanszym aparacie.
z punktu widzenia targetu - rzecz bez znaczenia. i tak czy tak stoi 14 Mpix, wiec klient MM sie slini, ze dostaje wpi* pikseli. a te klatki na sekunde tez robia duze numerki, wiec masowy juz po majtach sika, ze zaszpanuje cyferkami. napis "Sony" tez jest mega seksi...
nie robmy tego bledu, ze traktujemy klienta masowego jako myslacego racjonalnie
natomiast, zmiana CCD na CMOS jest tu faktycznie istotna, bo to (przynajmniej w formacie RAW) ma szanse zostac pierwszym budzetowym Sony, ktore nie szumi jak "dokola las". chociaz dla targetu tej puszki nie ma to wiekszego znaczenia. a osobna kwestia, ze 4-srebrne-litery i tak potencjal CMOS-u spieprza impresjonistyczna konwersja do JPEG-a![]()
Aparat juz jest:
http://www.dpreview.com/news/1001/10010506sonyA450.asp
Akustyk, w kwestii szumow i "impresjonistycznej konwersji" to obejrzyj sobie zdjecia z A5x0. Z cala pewnoscia nie jest gorzej niz w C/N.
Czytasz ten wątek?
Nowych plotek? garść.
http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=34148728
http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=34149319
Będzie jazda za 2 lata z EVIL'ami
No i obejrzałem. Ponieważ nie chcę kolejnego flame'a napiszę, że te zdjęcia (6400+; optyczne.pl) są nieostro ostre. Jeśli to są jotpegi to jest nadzieja, "jeśli rawy" to imho tragedia.
Niestety w Canonie 7D nie robię w jpg (pierwszy dslr Canona, który mnie przeraża jotpegiem), ale spróbuję i napiszę czy Canon też tak brutalnie usuwa szczegół, dodaje radial blur i na sam koniec przejeżdża wszystko fakturą kaszki manny.
http://ns22277.ovh.net/plikioptyczne/SA550/DSC05493.JPG
http://ns22277.ovh.net/plikioptyczne/SA550/DSC04627.JPG
Powtarzam, być może Canon robi to samo w jpg, o rawie i kolorowych plamkach 7D@12800 już pisałem w "oficjalnym wątku".
the silence is deafening