Nawet pomijając matrycę, to puszka bardzo dziwna. Ogromna rozdzielczość, stabilizacja matrycy (btw, ciekawe jak z winietowaniem), fullfrejm, ciekawa guzikologia itd. A jednocześnie taki sobie AF, minimum informacji w wizjerze i na lcd...
650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
http://www.luminous-landscape.com/re.../a900-nr.shtml
podpis pod zdjęciem 135.18 @f4 wyjaśnia wiele
Jakoś cudów w tym aparacie nie widać. Jedynie to ze jet tanim zamiennikiem 1ds i tyle. Po matrycy spodziewałem sie więcej. Zobaczymy co będzie dalej.
C EOS 5D MK II C | EOS 40 D | T 28-75 f/2.8 | C 85 f/1.8 | C 70-200/4.0L | S 30/1.4 |S 50/1.4 | C 10-22 f/3.5-4.5 | C 580EX
http://magix.digart.pl/
ISO 3200 i Zeiss 24-70:
http://a.img-dpreview.com/gallery/so...s/dsc00173.jpg
Dla mnie wygląda to bardzo źle. A przecież piksele większe niż w A700 i mieli o rok więcej czasu na dopracowanie matrycy.
C EOS 5D MK II C | EOS 40 D | T 28-75 f/2.8 | C 85 f/1.8 | C 70-200/4.0L | S 30/1.4 |S 50/1.4 | C 10-22 f/3.5-4.5 | C 580EX
http://magix.digart.pl/
Dlaczego wszyscy ciągle patrzą na wysokie ISO? To nie jest fotoreporterskie body do pracy w cięzkich warunkach (chyba, że się mylę?) Będę sie powtarzał - w takim body natywne ISO 200 mnie dziwi. Zdaje się, że presja na N i S w zakresie dogonienia C w szumach była tak duża, że "poświęcono" niskie czułości. Ale żeby to kontynuować w puszce studyjnej? Zdaje się, że firmy muszą się nasłuchać na forach o potrzebie ISO 100 i 50 i może wtedy dadzą takie body. Ja już zaczynam marudzenie![]()
Nikon, Leica, Hasselblad, Mamiya, FKD i jeszcze kilka innych ...
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
PRzyznam, że jeśli o studio chodzi to nie jestem fachowcem, ale nie bardzo rozumiem po co w studio ISO100/50. W studio ma się przeca panowanie nad światłem. Co innego w plenerze, tu słoneczko może mocno pokrzyżować plany.
Jakość na ISO 200 w mojej ocenie jest b. dobra. Dla mnie ten aparat jest nieakceptowalny z powodu AF przeniesionego z APS-C - rozkład punktów AF jest totalnie nie użyteczny - praktycznie centralny.