-
Bywalec
Ja pare razy mialem okazje zdalnego korzystania z serwisu zarowno gwarancyjnie jak i nie i wszystko bylo zalatwiane na zasadzie poniedzialek - piatek - ale moze dlatego ,ze wczesniej umawialem terminy w razie braku czesci itp...
Co jest wkurzajace to to, ze zeby w ogole cos zaczeli gadac to trzeba wysylac do obejrzenia przez ichniego technika. Co w skrajnym przypadku powoduje niepotrzebna strate kasy na przesylke.
Trzeba umiejetnie gadac.
f.
PS. Swoja droga jest pare dyskusji na temat dzialania serwisu...
7D, 30D, C17-40/4L, C24-105/4LIS, C70-300/4-5.6IS, T28-75/2.8, 580EX.II; KM DiMAGE Z3; Praktica L
Mój śmietnik
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum