Cytat Zamieszczone przez gwozdzt Zobacz posta
Pewnie robią coś ten deseń, że jedna zębatka była plastikowa, a reszta metalowa lub np wszystkie hartowane, a jedna nie.
Ale trzeba mieć jakieś nadzieje... Może niedługo wyedukują się niezależni serwisanci sprytniejsi od producentów.

To mi przypomina historię z 300D i jego urywającym się plastikowym bolcem. Wtedy na forum wyrośli specjaliści zastępujący plastikowy bolec metalowym, aby usterka się nie powtarzała.

Tak samo można zrobić z każdym urządzeniem "konstrukcyjnie zepsutym" przez producenta. Znaleźć najsłabsze ogniwo i zastąpić go poprawionym. Zresztą najsłabsze ogniwo samo się znajdzie - wystarczy więc ustalić "poprawki konstrukcyjne" tak jak na przykładzie tego bolca od 300D.
Podobno w podstawowej wersji Porsche 911 w skrzyni biegów jest jeden pierścień o zbyt małej grubości. W efekcie skrzynia wymaga szybszego przeglądu niż by mogła. Ale gdy zamieni się ten pierścień na taki sam ale pochodzący z wyższego modelu (mocniejszego), który jest po prostu grubszy to skrzynia staje się niezniszczalna. Niezależni serwisanci to wiedzą