Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: dylemat : Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM czy Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM L

Mieszany widok

amorf
    Guest

Domyślnie dylemat : Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM czy Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM L

Witam wszystkich to moj pierwszy post tutaj.
    Posiadam Canon EOS 350D ze standartowym obiektywem.
    Wyjezdzam niebawem na wakacje i udalo mi sie odlozyc $$$ na porzadniejszy obiektyw.

odrazu powiem ze jestem amatorem
    Mianowicie mam problem z wyborem pomiedzy
    http://www.jessops.com/Store/s30795/...tId=143&comp=n

i

http://www.jessops.com/Store/s22119/...tId=143&comp=n

cena jest podobna.
    nie mam jakiegos okreslonego celu co fotografowac , napewno budynki, krajobrazy, znajomych

Bardzo prosze o jakies sugestie
    dziekuje z gory
    pozdrawiam
    a.

Początki nałogu Awatar czajna
    Miasto
    Rybnik

Domyślnie

Ciekawe ile razy jeszcze będzie poruszany ten temat...
    30D+BG-E2; T12-24/4; T28-75/2,8; C70-200/4L; C430EX II; GP324C + M488RC2; Computrekker AW i kilka GB na kartach

amorf
    Guest

Domyślnie

ok,ok przeczytalem ;] ale kazdy ma inne zdanie
    nie znam sie na tym ale jak to jest z zoomem w porownaniu tych dwoch obiektywow ? ktory ma wieksze przyblizenie ?
    jedna sprawa jeszcze jak jest z tym stabilizatorem obrazu? czy pozwala to robic lepsze zdjecia jak jest ciemniej ?

Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Miasto
    Farschafa

Domyślnie