Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: problemy z uznaniem gwarancji - <APOLLO>

  1. #11
    Arct-77-uruS
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pikus73 Zobacz posta
    Na przyszłość radzę Tobie i podobnym Tobie ..... zawsze ale to zawsze powoływać się na odpowiedzialność sprzedawcy[/B]
    Pewny jestes?
    ...co w przypadku gdy sklep juz nie istnieje, a byly wlasciciel prysnal za wielka wode? pozostaje wiec gwarancja.

    Przypomne raz jeszcze: aparat byl 2 razy z tego samego powodu w serwsie, teraz powedrowal po raz trzeci. Objawy te same, a za kazdym razem co innego mialem wpisane w naprawach karty gwarancyjnej. W tym przypadku obawiam sie, ze padla matryca, a nie obiektyw jak mi przekazano.

    Jeśli powoływałeś się na gwarancję i sprzedawca robił Ciebie w konia (bo tak Apollo robi )
    Mylisz sie!
    Gwarancji udziela gwarant, natomiast sprzedawca odpowiada z tytulu niezgodnosci towaru z umowa jesli juz. Tak wiec Apollo nie jest "sprzedawca", tylko gwarantem.

    Jak udowodnic gwarantowi, ze pomimo tych samych objawow wpisywal mi za kazdym razem w naprawach co innego? Calkiem prawdopodobne, ze czynil to celowo, gdyz bodajze 3-krotne naprawy tego samego pozespolu kwalifikuja sprzet do wymiany, badz zwrotu pieniedzy -byc moze sie myle ale cos tak mi sie obilo o uszy...

    Ps. I nie wyskakuj tutaj z jakimis ilorazami inteligenci i nie pisz o konikach polnych, bo sobie tego nie zycze

    Pozdr.

  2. #12
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    3Miasto
    Wiek
    50
    Posty
    387

    Domyślnie

    W!

    MarkuB, jezeli wina lezy po stronie faktycznie zepsutego sprzetu, zawsze rekojmia jest realizowana na korzysc klienta. Jednakze gdy klient przynosi mi sprzet, ktory zostal zepsuty z jego ewidentnej winy (eksploatacja czy tez naduzycie), to wtedy mamy od tego zastrudnionych prawnikow i bieglych ekspertow (zbyt czesto sie przydawalo w przeszlosci).

    Zdrowko

  3. #13
    pikus73
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lukep Zobacz posta
    W!

    Juz bylo kilku podobnych 'klientow-kombinatorow'. ktorzy przegrali procesy z moja firma.
    To co proponuje Maly Chinczyk to sprawdza sie w przypadku ewidentnych usterek ukrytych lub niezgodnosci sprzetu z jego opisem, w reszcie przypadkow zwykle przegrywa kupujacy, gdyz np. ciezko sobie wyobrazic, aby sprzedawca mogl odpowiadac za to, iz klient kupil 400D i w ciagu tygodnia zrobil nim powiedzmy 50tys, zdjec, przy czym zepsula sie migawka oraz spust a przy okazji aparat zostal zalany przez deszczowke. Maly Chinczyk - chcesz sie przekonac, to zapraszam na priva. Mozesz zakupic u mnie sprzet i zobaczymy jak to bedzie, gdy Ci sie zepsuje ;>

    Zdrowko
    Witam,

    Tak, właśnie. Wystarczy wpisać w pierwszą lepszą wyszukiwarkę temat "Apollo" i widać na jakim poziomie firma obsługuje klientów. Ilość tych tematów jest właśnie adekwatna do twojego poziomu umysłowego - o ile oczywiście pracujesz w tej firmie (może jesteś prezesem ). Pozdrawiam normalnych pracowników tej firmy. Prezes czuwa
    Mały Chinczyk

  4. #14
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    3Miasto
    Wiek
    50
    Posty
    387

    Domyślnie

    W!

    Nawet nie znam firmy Apollo. Nie jestem rowniez prezesem zadnej firmy, chociaz prowadze dzialalnosc gospodarcza jednoosobowa. Nie zajmuje sie rowniez handlem, choc pracuje takze dla firmy, ktora handlem sie zajmuje i mam nadzieje ze ludzie z handlowego beda mieli znikomy kontakt z takimi klientami jak maly Chinczyk. Na szczescie, jestem przekonany, ze zarowno towary jak i uslugi sa poza dostepnoscia portfela wyzej wymienionego. Samochodziki, idz prosze i je zareklamuj.

  5. #15
    Pełne uzależnienie Awatar pazurek
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Kraków
    Posty
    1 294

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pikus73 Zobacz posta
    Wystarczy wpisać w pierwszą lepszą wyszukiwarkę temat "Apollo" i widać na jakim poziomie firma obsługuje klientów.
    Ciekawe ilu z was rozroznia Apollo Multimedia / Electronics i Apollo sp. z o.o.

  6. #16
    Pełne uzależnienie Awatar gonzo44
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    był Kraków, był Gdańsk, jest Kraków :-)
    Wiek
    44
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    firmy może i różne ale niesmak pozostał :P

  7. #17
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    664

    Domyślnie

    @ Arct-77-uruS

    Na Twoje pytania odpowiedzą Ci bez problemu w UOKiK. Jeśli nie chce Ci się wychodzić z domu/biura... wejdź na ich stronę, jest tam numer infolinii konsumenckiej - dzwonisz, zadajesz odpowiednie pytania i wszystko wiesz (co jest jak kwalifikowane, kto do czego i w jakim okresie jest zobowiązany lub do czego ma prawo, ew. kto i gdzie ma prawo/jest zobowiązany to określić itd itp).

    Chyba, że sprzęt był na firmę, wtedy to masz przchlapane, ale to już osobny temat.
    Ostatnio edytowane przez APP ; 14-08-2007 o 10:23

  8. #18
    pikus73
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lukep Zobacz posta
    W!

    Nawet nie znam firmy Apollo. Nie jestem rowniez prezesem zadnej firmy, chociaz prowadze dzialalnosc gospodarcza jednoosobowa. Nie zajmuje sie rowniez handlem, choc pracuje takze dla firmy, ktora handlem sie zajmuje i mam nadzieje ze ludzie z handlowego beda mieli znikomy kontakt z takimi klientami jak maly Chinczyk. Na szczescie, jestem przekonany, ze zarowno towary jak i uslugi sa poza dostepnoscia portfela wyzej wymienionego. Samochodziki, idz prosze i je zareklamuj.
    Witam,

    Nie bądź taki Eastwood i nie pij więcej jak piszesz "Alkohol szkodzi zdrowiu" ..... i nie przypalaj bo od tego mózg się skurcza ;-)

    Pozdrawiam

  9. #19
    Arct-77-uruS
    Guest

    Domyślnie

    O dziwo otrzymalem dwa dni temu naprawiony aparat.
    Ponoc wymienili obiektyw?

    Najwazniejsze to sie nie poddawac, bo od samego poczatku chcieli mnie naciagnac na naprawe pogwarancyjna.

    Pozdrawiam!
    Ostatnio edytowane przez Arct-77-uruS ; 18-08-2007 o 20:39

  10. #20
    pikus73
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arct-77-uruS Zobacz posta
    O dziwo otrzymalem dwa dni temu naprawiony aparat.
    Ponoc wymienili obiektyw?

    Najwazniejsze to sie nie poddawac, bo od samego poczatku chcieli mnie naciagnac na naprawe pogwarancyjna.

    Pozdrawiam!
    Witam,

    Jestem z Tobą :razz: Tylko nie poddawaj się :razz: a także nie dawaj robić w konia cwaniaczkowatym indywiduom :wink:

    Pozdrawiam

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •