Cytat Zamieszczone przez krzypol Zobacz posta
Ja bym jeszcze dodał, że jest zbieżność kół: całkowita i połówkowa
Tak, w zaleznosci od tego czy bierzemy pod uwage zbieznośc obu kół (całkowita) czy każdego koła z osobna (połówkowa)

Cytat Zamieszczone przez basala Zobacz posta
Chciałem się popisać wiedzą (której nie posiadam). Nie wyszło, trudno.
byłeś blisko w kazdym razie:wink: diagnostyka kół, podwozi i układów kierowniczych ma dość zaawansowaną terminologię.

Normalnie to bym się obraził, no ale że jesteś z Trójmiasta, to nie potrafię...
A za co miałbyś sie obrazić? że Cię poprawiłem? Niektórym dość nagminnie wytyka się błędy ortograficzne, a jeszcze się nie obrazili..:wink:

Napisz, proszę, czy "robisz" w jakimś autoryzowanym warsztacie..
Ja nie "robię". mój ojciec jest z zawodu mechanikiem okrętowym, ja tylko korzystam z jego książek, wiedzy i doświadczeń:wink:

Cytat Zamieszczone przez krzypol Zobacz posta
PS: a już w ogóle nie zadawaj się z uprawnionymi diagnostami
Hmm.. właśnie niedawno byłem z ojcem na diagnostyce kół w jednym z warsztatów i tacy "fachowcy" zamiast ustawić w samochodzie zbiezność (całkowitą) +0.5mm, to oni ustawili +5mm.. bawet nie myslę jakie to mogloby miec skutki na dłuższa metę.. Potem sie bardzo mądrze tłumaczyli, że im "0 umknęło".