Strona 64 z 332 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674114164 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 631 do 640 z 3317

Wątek: Nowości od Nikona? (matryca, puszki itd)

  1. #631
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Koszalin i okolice
    Wiek
    46
    Posty
    857

    Domyślnie

    Iso 6400 wygląda całkiem miło ... natomiast iso 25600 to kicha jest, kolory się rozjeżdżają zupełnie ....

  2. #632
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez scooter Zobacz posta
    Iso 6400 wygląda całkiem miło ... natomiast iso 25600 to kicha jest, kolory się rozjeżdżają zupełnie ....
    Z tymi kolorami to w ogóle jest coś nie tak. Spójrzcie na brzegi tego zdjęcia (iso200): http://www.ishootshows.com/photo/d3_...00_DSC0737.jpg. Na kolorze czerwonym jest to szczególnie widoczne. Powstają jakieś powidoki i to przesunięte drastycznie. Podejrzewam, że nad softem to chłopcy muszą jeszcze ostro popracować, bo nie wygląda to zbyt ciekawie.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  3. #633
    Uzależniony
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    584

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Z tymi kolorami to w ogóle jest coś nie tak. Spójrzcie na brzegi tego zdjęcia (iso200): http://www.ishootshows.com/photo/d3_...00_DSC0737.jpg. Na kolorze czerwonym jest to szczególnie widoczne. Powstają jakieś powidoki i to przesunięte drastycznie. Podejrzewam, że nad softem to chłopcy muszą jeszcze ostro popracować, bo nie wygląda to zbyt ciekawie.
    A nie jest to przypadkiem (też?) wina obiektywu? Lewa strona zdjęcia znika w nieostrości. Nie tylko te "podwójne" dachy, ale i samochody. A po prawej jest dużo lepiej. I nie chodzi tylko o obiekt na 1. pl. W głebii też jest ostrzej niż po lewej.

  4. #634
    Początki nałogu Awatar Arek Piekarz
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Jelenia Góra
    Wiek
    37
    Posty
    334

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rolaj Zobacz posta
    A nie jest to przypadkiem (też?) wina obiektywu? Lewa strona zdjęcia znika w nieostrości. Nie tylko te "podwójne" dachy, ale i samochody. A po prawej jest dużo lepiej. I nie chodzi tylko o obiekt na 1. pl. W głebii też jest ostrzej niż po lewej.
    Po pierwsze, to kto robi krajobraz na 2.8?! Drugi Olgierd, tym razem z D3? ;-) (bez obrazy) A po drugie, to nie tylko samochody i dachy po lewej są nie w porządku - po prawej widać podwojone znaki stopu przy wjeździe do budynku oraz auto poniżej. Kolory faktycznie wyglądają jak z kompakta.

    Być może Nikon osiągnął bardzo dobre rezultaty na wysokich ISO przez zwiększenie natywnej czułości, lecz odbiło się to gorszą jakością niskich ISO? (vide - rozszerzalne ISO 100)

    Ciekawostka - czy ktoś jeszcze zauważył reklamę Nikona na zdjęciu? Czy to jakieś ukryte przesłanie? ;-)
    Ostatnio edytowane przez Arek Piekarz ; 05-09-2007 o 10:14
    40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
    Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
    Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW

    Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
    Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl

  5. #635
    Bywalec
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    3City
    Posty
    108

    Domyślnie

    http://actionphotosbymarianne.com/im...3_Mk3comp1.jpg

    nei wiem czy juz bylo..porownaniue szumow

  6. #636
    Początki nałogu Awatar Arek Piekarz
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Jelenia Góra
    Wiek
    37
    Posty
    334

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Shutterway.pl Zobacz posta
    http://actionphotosbymarianne.com/im...3_Mk3comp1.jpg

    nei wiem czy juz bylo..porownaniue szumow
    Kiepskie porównanie, bo kadry i pewnie oświetlenie są różne. Ale jeśli już miałbym porównywać, to Canon cały czas wydaje się być ostrzejszy, przy 6400 ma większe szumy chromatyczne, a powyżej Nikon wygrywa - ale to bardzo naciągany test.
    40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
    Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
    Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW

    Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
    Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl

  7. #637
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arek Piekarz Zobacz posta
    Po pierwsze, to kto robi krajobraz na 2.8?! Drugi Olgierd, tym razem z D3? ;-) (bez obrazy) A po drugie, to nie tylko samochody i dachy po lewej są nie w porządku - po prawej widać podwojone znaki stopu przy wjeździe do budynku oraz auto poniżej. Kolory faktycznie wyglądają jak z kompakta.

    Być może Nikon osiągnął bardzo dobre rezultaty na wysokich ISO przez zwiększenie natywnej czułości, lecz odbiło się to gorszą jakością niskich ISO? (vide - rozszerzalne ISO 100)

    Ciekawostka - czy ktoś jeszcze zauważył reklamę Nikona na zdjęciu? Czy to jakieś ukryte przesłanie? ;-)
    No to zdjęcie chyba pochodzi z IFA także reklam tam pewnie dostatek. Co do reszty to wciąż musimy czekać na coś bardziej wiarygodnego.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  8. #638

    Domyślnie

    Witam!
    Pucha w łapę i w krzaki, innych możliwości nie ma. Takie gdybanie nad wypocinami innych są mało wiarygodne. Myślę, że wielu nigdy tych korpusów nawet nie pomaca, ale będą pisać całe poematy i prowadzić nigdy nie ustającą dyskusję co lepsze, co mniej szumi, ale czy ktoś się zastanawia nad tym dla kogo ten sprzęt jest adresowany i ile kosztuje?
    Żadna firma nie prowadzi działalności charytatywnej, gorsze, każda chce wyciągnąć ile się da, przy minimalnych kosztach. Motorem napędowym są amatorzy i to na ich niewiedzy czy wiedzy zarabia się najlepiej, zawodowcy to inna grupa, to misterium, wręcz delikatna pianka której nie należy marketingiem zbytnio dmuchać, bo można więcej stracić niż zyskać. Zawodowiec inaczej się porusza w świecie sprzętu uznając zasady: szybko, dobrze i amortyzacyjnie. Postęp techniczny jest bardzo dynamiczny, ale pewien poziom zaawansowania może postawić poprzeczkę za wysoko, co moim zdaniem właśnie zaczyna się zbliżać, a to oznacza, że wymiana sprzętu na coś nowego będzie tylko kaprysem lub pogonią za nowinkami, jedynie sektor amatorski, który rośnie w zastraszającym tempie może być mamiony i naciągany bez ograniczeń. Świadomość możliwości dzisiejszego sprzętu pozwala większości zawodowcom dobrze ocenić co jest wartościowe i przydatne, jak wiemy każdy ma inne potrzeby i oczekiwania, jednak każdy chyba liczy się z wydatkami, a te w świecie PRO są zaporowe. Jak myślicie, czym jeszcze mogą firmy skusić zawodowca do wymiany sprzętu?
    Nie wliczając w to funduszy, czy wyczuwacie jeszcze jakiś niedosyt?

  9. #639
    Uzależniony
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    684

    Domyślnie

    Wygląda na to, że nikonowi udało się wyprodukować puszkę z natywną CA

  10. #640
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FStyl Zobacz posta
    Witam!
    Pucha w łapę i w krzaki, innych możliwości nie ma. Takie gdybanie nad wypocinami innych są mało wiarygodne. Myślę, że wielu nigdy tych korpusów nawet nie pomaca, ale będą pisać całe poematy i prowadzić nigdy nie ustającą dyskusję co lepsze, co mniej szumi, ale czy ktoś się zastanawia nad tym dla kogo ten sprzęt jest adresowany i ile kosztuje?
    Żadna firma nie prowadzi działalności charytatywnej, gorsze, każda chce wyciągnąć ile się da, przy minimalnych kosztach. Motorem napędowym są amatorzy i to na ich niewiedzy czy wiedzy zarabia się najlepiej, zawodowcy to inna grupa, to misterium, wręcz delikatna pianka której nie należy marketingiem zbytnio dmuchać, bo można więcej stracić niż zyskać. Zawodowiec inaczej się porusza w świecie sprzętu uznając zasady: szybko, dobrze i amortyzacyjnie. Postęp techniczny jest bardzo dynamiczny, ale pewien poziom zaawansowania może postawić poprzeczkę za wysoko, co moim zdaniem właśnie zaczyna się zbliżać, a to oznacza, że wymiana sprzętu na coś nowego będzie tylko kaprysem lub pogonią za nowinkami, jedynie sektor amatorski, który rośnie w zastraszającym tempie może być mamiony i naciągany bez ograniczeń. Świadomość możliwości dzisiejszego sprzętu pozwala większości zawodowcom dobrze ocenić co jest wartościowe i przydatne, jak wiemy każdy ma inne potrzeby i oczekiwania, jednak każdy chyba liczy się z wydatkami, a te w świecie PRO są zaporowe. Jak myślicie, czym jeszcze mogą firmy skusić zawodowca do wymiany sprzętu?
    Nie wliczając w to funduszy, czy wyczuwacie jeszcze jakiś niedosyt?
    W kontekście tego co napisałeś to D3 jest bardzo kuszącą propozycją dla PRO w Nikonie. W tym systemie bezapelacyjnie jest to postęp i to duży.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

Strona 64 z 332 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674114164 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •