I jeszcze do filmów HD Ready - tam z 12mpx potrzeba niecały jeden.
Według "śledczych z NR", Nikon flankuje patentami swój atak na μ4/3. Idzie nowe...![]()
EOS - conditio sine Kwanon...
FYI:
http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=33377949
O ile autoiso w M uważam za fajny patent (przy z góry założonym zakresie np. 100-3200) to ten myk z EC w M uważam za niezły żart.
the silence is deafening
Jpegi z D3s do obceny:
http://www.imaging-resource.com/PRODS/D3S/D3SA7.HTM
http://nikonrumors.com/2009/10/21/ru...of-d700sx.aspx - po prostu wszystkomający![]()
EOS - conditio sine Kwanon...
a tak zupelnie nawiasem mowiac... jak czytam te pianie zachwytow nad ISO 12800 czy ile tam w D3s to nachodzi mnie jedno pytanie:
jak *** ci sami ludzie potrafia krytykowac 17-40, ktory w zyciu nie wyprodukuje w rogach takiej zmytej ze szczegolow ciapy jak D3s przy tych czulosciach wypluwa w calej klatce???![]()
ja rozumiem, ze mowimy o innych zastosowaniach i kryteriach jakosciowych, ale te podwojne standardy oceniania mnie rozbrajaja![]()
Ja w tym nic dziwnego nie widze.
Jak sie poswiecamdzwigam statyw, robie na niskim iso, w dobrym swietle, uzywam wyzwalacza, na spokojnie wszytsko ustawiam to MA BYC OSTRE i K.R.O.P.K.A i nie widze usprawiedliwienia dla papki.
...a z 2-giej strony robiac w ciemnicy z reki na iso 8000 to dla mnie jest logiczne ze musze isc na jakis kompromis co do jakosci zeby wogole zrobic to zdjecie.