Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
we wszystkich. Oczywiście w róznym stopniu, ale jednak to musi występowac niestety
nie mam przykladu z D2X, ktory byl ekstremalny ale moze tak: http://www.dcresource.com/reviews/canon/eos_30d-review/
http://www.dcresource.com/reviews/nikon/d200-review/
za zdjeciami nocnymi sa przyklady ujec na roznych czulosciach.
mysle, ze widac ta roznice, o ktorej bakulik i ja mowimy
ewentualnie jeszcze mozna zerknac tu:
http://www.dcresource.com/reviews/so...r_a700-review/

wydaje mi sie, ze kiedys na dcresource byly tez przyklady D2X
ale adres http://www.dcresource.com/reviews/nikon/d2x-review/
wyglada na, nie wiem, wyczyszczony zostane oskarzony
o wietrzenie spisku, ale caly czas mi w glowie kolacze, ze to tam
widzialem przyklady D2X gdzie tonalnosc ISO 100 a ISO 800
to byla zupelnie inna bajka. nawet o tym byla dyskusja z czornym
tu na CB


Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
utrata szczegółw na wysokich też zawsze wystepuje, ale ze wszelkich porównań własnie w D3 jest najmniejsza ze wszystkich body (właczając w to 5D)
dosc stronnicze ujecie tematu. owszem, jakby zrobic wykres jakiejs miary szczegolowosci dla D3 i dla 5D to ten pierwszy bylby wyraznie wolniej
rosnacy. tyle, ze jesli juz chcemy w pelni ujac zagadnienie, to warto
zadac rowniez pytanie o punkt poczatkowy. albo srodkowy/koncowy -
- w zaleznosci od potrzeb fotografa