Mimo fajnego 1d3 to i tak 1dsIII nie będzie zagrożony. Różnica w rozdzielczości jest bardzo duża i jeśli ktoś potrzebuje jej to kupi canona.
Fajne te zabawki![]()
"korpus niezbyt profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus profi w rękach amatora, ale już korpus profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus niezbyt profi w rękach profi"
ale jedno mnie w d3 poraża... iso z menu 8) chyba są pewni, jakości z tej matrycy... zobaczymy![]()
"korpus niezbyt profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus profi w rękach amatora, ale już korpus profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus niezbyt profi w rękach profi"
Wkońcu jest solidna konkurencjaoj, ale teraz będą dylematy-lepiej 40d czy dołożyć do d300
Poczekajmy na zdjęcia aby te zachwyty nie była za wczesne ale już mi się Nikon podoba. A szczególnie d3 bo ma FF jak potrzeba jakości i szybkie kadrowanie w formacie dx więc jest też crop bez późniejszej zabawy na kompie. I to wszystko za 5koła dolców. Jak dla mnie to puszka jak marzenie ( oby jakość obrazu była dobra ale po tych iso to jakoś nie boje się)
"korpus niezbyt profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus profi w rękach amatora, ale już korpus profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus niezbyt profi w rękach profi"
"Dzięki dużej wartości stosunku sygnału do szumu, wielkości pojedynczego piksela większej o 15% niż w konkurencyjnych aparatach, ściśle przylegającym do siebie mikrosoczewkom i zaawansowanemu układowi redukcji szumów możliwe stało się robienie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu. "
No to moze byc ciekawie. Oby ta zaawansowana redukcja szumow nie byla tym czy jest obecnie w Nikonach.
No i nie zapominajmy o cudownych szklach, ktore sie pojawily, a nie denkach od jaboli ze sprezynkami do redukcji drgan. Nikon swietnie sie przygotowal do roku 2008![]()
Ostatnio edytowane przez arra ; 23-08-2007 o 06:52
www.pbase.com/arra
4500->F717->G3->10D->D70->R1->30D->40D->D300->R1+5D2
Jeżeli czas to pieniądz, to mogę powiedzieć, że brakuje mi czasu
piekna puszkajak tylko matryca bedzie prawie tak dobra jak na parametrach to moze byc bardzo ciekawie
(z D3 robi sie wymarzony sprzet do slubow)
...no nic czekamy na 5d mkII...
No Paniowie i Panie - nikon pozamiatał troszkę i sądzę, że troszkę się na proporcje na rynku lusterek zaczną zmieniać.
SONY będzie miało podobne parametry jak d300 i stabilkę w korpusie dodatkowo. Premiera też bardzo niedługo.
Faaajnie się robi![]()
5D mk II + szkła. A900 + szkła. Minolta 600si + szkła. Zenit + szkła
http://nikonimaging.com/global/products/d300/artful.htm
tu jest D300 mini site. Kupe super info.
Jedno zauwazylem - dlaczego jest do wyboru 12 ALBO 14-bitow?
Szczerze, troche to podejrzanie brzmi. Na mur jakis haczyk sie
tu czai. Jesliby wszystko dzialalo jak nalezy, to by bylo 14-bitow
i juz. Pewnie cos zwalnia, moze mniej ramek na sekunde?
Niesmialo zacytuje moj pierwszy post w godzine po
prezentacji D300. Okazalo sie wlasnie, ze D300 ma predkosc
2.5 ramek na sekunde jesli "wybierze sie" 14-bitow.
Sorry, ale powoli uklada sie obraz niezlego marketingowego
chrzanienia. AF jest moze i super, LCD ma wieksza
rozdzielczosc, ale sensor jest starym sensorem z D2x
produkowanym przez Sony i odswiezonym z "opcja"
14-bitow. Porownajcie rozdzielczosc pixlowa D300 i D2x -
identyczna (!). Porownujac ilosc ramek na sekunde
czuje, ze jest to osiagniete przez dodatkowy scan
albo inny magic. Dla porownania Canon 40D ma
predkosc 6.5 ramek na sekunde i ZAWSZE produkuje
w 14-bitowy kolor. Szczerze, wole zdjecia najwiekszej
mozliwej jakosci niz wieksza rozdzielczosc LCD...
Tu sa dane D2x:
http://www.dpreview.com/news/0606/06060102nikond2xs.asp
a tu D300:
http://www.dpreview.com/news/0708/07082313nikond300.asp
CMOS sensor
• 4288 x 2848 [L; 12.2 MP]
• 3216 x 2136 [M; 6.9 MP]
• 2144 x 1424 [S; 3.1 MP]
Wszystkie rozdzielczosci sie zgadzaja co do pixela..
Ostatnio edytowane przez snowboarder ; 24-08-2007 o 12:48