-
Coś już napisał
1. Ten "sklep" ma wiele oddziałów.
2. Kupowałem w Bielsku i Wadowicach laptopa i wszystko było ok. nawet uwzględnili rabat gdy ceny spadły z powodu obniżenia się kursu dolara/euro.
3. Fakt, że gdy zadzwoniłem do centrali w sprawie faktury bo coś się nie zgadzało to Pan coś zaczął mędzić ale go ochrzaniłem i zakończył rozmowę westchnięciem "klient nasz pan".
4. Sprawa się jeszcze nie zakończyła więc nie ma co siać paniki. Może zaszła jakaś głupia pomyłka albo jakiś krnąbrny pracownik, który był na wylocie postanowił się zemścić.
Wyjaśnij sprawę zanim zaczniesz krucjatę.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum