Cytat Zamieszczone przez Aszu
Słuchajcie zadałem pytanie Canonowi Polska. Ciekawe czy oni odpowiedzą, czy odeśla mnie do serwisu, żeby wyczyścic matrycę!

Czacha ty pracujesz w sklepie foto, może słyszałeś o mechaniźmie powstawania paprochów.
OGULNE ZASANY WYSYŁKI SPRZĘTU DO SERWISU


Jeśli sprzęt jest na gwarancji, proszę go przesłać do nas Servisco
na nasz koszt (Nie dotyczy to gwarancji europejskiej, tu klient pokrywa
koszty wysyłki), czas naprawy wynosi od 5 do 14 dni .
Gdy naprawa nie jest objęta gwarancją można sprzęt wysłać do
naszego serwisu na bezpłatna wycenę, wycena zostanie zrobiona po 1 dniu
roboczym od daty dostarczenia sprzętu, po tym czasie prosimy o kontakt
telefoniczny w sprawie kosztów naprawy, jeśli zdecydują się państwo na
naprawę zostanie ona wykonana w czasie 5 do 14 dni roboczych (wyjątkiem są
naprawy gdzie oczekujemy na części zamówione).
Prosimy o dostarczenie samego sprzętu (aparatu, obiektywu, kamery)
bez żadnych dodatkowych akcesoriów takich jak paski, baterie, itp.,(chyba że
dotyczą one usterki) oraz krótkiego opisu (adres wysyłki, telefon
kontaktowy, opis usterki). Jeśli sprzęt jest na gwarancji, prosimy o
dołączenie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu (faktury, paragonu)

Adres na który prosimy wysyłać sprzęt:
C.S.l. Foto I Video
Ul. Żytnia 15
01-014 Warszawa