Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Fotopremium.pl

  1. #1
    PawełG
    Guest

    Domyślnie Fotopremium.pl

    Witam

    Czy ktoś robił zakupy w sklepie www.fotopremium.pl ?
    Na www.skapiec.pl zbiera pozytywne opinie. Proszę o wasze sugestie n/t tego sklepu.

    Z góry dziękuje!

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    Szału nie robi powiem młodzieżowym slangiem. Niektóre ceny mają niższe o 1-2% od innych sklepów ale wybór słabiutki.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

  3. #3
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    Nowy Targ
    Posty
    21

    Domyślnie fotopremium

    Cytat Zamieszczone przez PawełG Zobacz posta
    Witam

    Czy ktoś robił zakupy w sklepie www.fotopremium.pl ?
    Na www.skapiec.pl zbiera pozytywne opinie. Proszę o wasze sugestie n/t tego sklepu.

    Z góry dziękuje!
    Przeczytaj negatywy - są na pewno prawdziwe.

    Kupiłem tam 400D i EF 70-300 IS USM.
    Ten pierwszy był bez polskiej DRUKOWANEJ (była po Włosku, Francusku i Niemiecku) instrukcji choć na stronie http://www.fotopremium.pl/index.php?...emart&Itemid=1
    pisze u dołu "instrukcja obsługi w języku polskim".

    Obiektyw był w białym kartoniku, bez żadnych firmowych oznaczeń (z rozkompletowanego zestawu ?).

    Gość jest dziwny (cwany ?). Jak do niego dzwoniłem, to powiedział, że właśnie jedzie do PRODUCENTA (tak to określił) i może dla mnie kupić ten obiektyw.
    Akurat były wtedy burze w tamtym rejonie Polski i ciągle twierdził, że nie ma telefonu stacjonarnego i internetu, bo jeszcze nie naprawili.
    Do dziś chyba nie naprawili, bo od maja nie doczekałem się odpowiedzi na moje maile.

    Ogólnie - kombinuje, gdzie tylko można i nie informuje, że towar jest ciutkę inny, niż się nabywca spodziewa.

    Pozdrawiam.
    Darek

  4. #4
    PawełG
    Guest

    Domyślnie

    Dziękuje Panowie.

    W takim wypadku jednak wybiorę sklep fotoBasia.pl, ze względu na pozytywy jakie zebrała na Naszym forum i najniższe ceny

    PS. Jednak zapraszam do tematu, jeśli ktoś chciałby podzielić się swoimi spostrzeżeniami n/t tego sklepu.

  5. #5
    Bywalec
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    46
    Posty
    109

    Domyślnie

    fotobasie ci odradzam. chyba, ze masz mocne nerwy. Kontakt gorszy z nimi mialem niz @dkotarba z fotopremium.
    Canon Rulezzz

  6. #6
    PawełG
    Guest

    Domyślnie

    Tak się składa, że fotoBasia ma siedzibę/mieszkanie w Zabrzu, czyli bardzo blisko mnie. Więc jak już to pojadę tam osobiście i coś wybiorę

    Z tym kontaktem to słyszałem, że nie najlepiej..

  7. #7
    Bywalec
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    41
    Posty
    189

    Domyślnie

    narzekania są na kontakt telefoniczny. kontakt mailowy z fotobasią jest bardzo dobry - przynajmniej jeśli chodzi o szybkość odpowiedzi. co innego, że mógłby być ten kontakt bardziej rzeczowy. jesli masz możliwość odbioru na miejscu to skorzystaj.

  8. #8
    PawełG
    Guest

    Domyślnie

    Szczerze mówiąc masz racje. Bardzo szybko odpisują na meile, ale w 2-3 słowach.. Kontaktować się telefonicznie nie musiałem, może i dobrze..

  9. #9
    Eufrosis
    Guest

    Domyślnie

    jeśli pan Krzysztof nie ma towaru 'od ręki' - odradzam.. można 'zakwitnąć' czekając na realizację zlecenia.. gdy się wydłuża - zero własnej inicjatywy w informowaniu klienta, co i jak.. trzeba ścigać "na wlasną rękę" - obiecują, że oddzwonią wieczorem z informacją - dostaje się e-mail po 3 dniach.. ostatecznie zrezygnowałam z zakupu obiektywu u nich, bo po ponad 1,5 tyg. od złożenia zamówienia, nadal nie posiadali go na miejscu - mimo, iż widnieje on na stronie jako dostępny 3-[5] dni roboczych [zamiast np. dostępny na zamówienie itp.]..

    tel. kom. - chyba czysto prywatny; odbiera też niezorientowana żona, kt. nie wie nic o sprzęcie

    poza tym zamieszanie z wystawianiem faktury VAT - pan K. pomiędzy stwierdził, że w sumie ma szukany obiektyw, ale na kt. dostawca może wystawić tylko paragon.. a na fakturę, to musiałby bardziej poszukać.. [bez komentarza]

    z fotobasią problemów nie miałam - b. szybko, sprawnie,szkoda, że mają mały wybór

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •