Tutaj to masz definitywnie mydło na 17-55. Z kita to crop? Tylko nie pisz że parametry te same bo exif mówi co innego.
Tutaj to masz definitywnie mydło na 17-55. Z kita to crop? Tylko nie pisz że parametry te same bo exif mówi co innego.
Przepraszam, źle się wyraziłem. Te same parametry w sensie ogniskowej.
Jednakże jesli już mówić o ostrości to 17-55 jest własnie najostrzejszy (jesli to można nazwać ostrością) przy F4; 4,5.
Z KITa to crop. Dzisiaj rzucę innymi cropami z KITa i z tego badziewia, sami ocenicie :sad:
Pozdrawiam
****ica mnie bierze, zrobiłem kolejne cropy![]()
Przepraszam za wyrażenie ale mnie to cholernie męczy :sad:
KIT [Sharpness w aparacie=0]
[55mm, F/6,3; 1/250s]
17-55mm [Sharpness w aparacie=0]
[55mm, F/6,3; 1/250s]
(specjalnie zrobiłem z dokładnie tymi samymi ustawieniami)
Na deser fotka, która mnie niejako zaskoczyła (jedyna z dzisiejszych, a było ich około 60), zrobiłem zdjęcie z wyłączonym stabilizatorem, "do góry nogami" - juz łapię się wszystkich możliwych sposobów na zlokalizowanie usterki.
Co ciekawe, zdjęcie zrobione jest na F2.8(okazuje się najostrzejszą ). Powyżej F5.6 mydli jak cholera.
17-55 F2.8 [bez wyostrzania w aparacie]
Mam do Was prośbę, w poniedziałek jadę walczyć o sprawne szkło... jakich argumentów użyć, aby bezproblemowo uznano moją reklamację ?
Przepraszam, ale żeby kilka dni po zakupie odsyłać do szkło serwisu na Żytniej?Śmiech na sali... Tutaj chyba obowiązuje wymiana na sprawny egzemplarz u sprzedawcy (nie wiem, nie znam się na prawie)
![]()
Szczerze to już mi się żygać chce jak patrzę na ten obiektyw, a jak biorę do rąk KITa to aż mi się mordka uśmiecha.
Pozdrawiam i czekam na pomoc, jakąkolwiek. W razie czego wynajmę prawnika, dobrze zapłacę :rolleyes:
ja na twoim miejscu zrobilbym tak, zgrywam foty ktore tu pokazales na cd, pakuje to wszystko, jade, pokazuje i zadam wymiany na inny-sprawny obiektyw...no bez jaj kochani nie wmawiajcie czlowiekowi ze szklo za 3700 jest gorsze od kita....albo odeslij je do sprzedawcy z info zeby wymienili na sprawny egzemplarz.
W skrocie - interesuje Cie "USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego." Jak masz ochote ta ja sobie przeczytaj, nie jest jakos szczegolnie dluga ani skomplikowana.
Troche szkoda ze nie kupiles "na odleglosc" bo wtedy procedura bylaby jeszcze prostsza
Zglaszasz sprzedawcy sprawe (niezgodnosc towaru z umowa, właściwości towaru nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju czyli w tym wypadku ta wlasciwoscia bedzie brak ostrosci, idealnie gdybys np. mogl wykazac ze inne obiektywy robia bardziej ostre zdjecia niz ten pechowy, stad lepiej jakbys mial porownanie z innym/innymi 17-55), na pismie zglaszasz sprzedawcy zadanie naprawy lub wymiany sprzetu (Ty wybierasz, IMHO raczej wymiana na nowy) no i zobaczymy co robi sprzedawca.
Dopiero po wyczerpaniu tej drogi przysluguje ci roszczenie o obnizenie ceny albo prawo do odstapienia od umowy
Jakbys sie nie czul na silach to pomoze miejski/powiatowy rzecznik konsumentow - zdecydowanie taniej niz najety prawnik[choc nie powinienm tego w sumie pisac
]
Plastikowa puszka i kilka tanich szkiełek
Plastikowa puszka i kilka tanich szkiełek