Pokaż wyniki od 1 do 10 z 50

Wątek: Canon 17-55 mm F2.8 IS i pewna smutna historia :-(

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
    Jeszcze jedno pytanko - czy chroni mnie ustawa o ochronie praw konsumenta, dopuszczająca zwrot obiektywu w terminie 7 dni ? (odbiór osobisty)
    Nie wiem gdzie to wyczytałeś ale coś takiego jak zwrot towaru nie istnieje. Chyba że kupowałeś wysyłkowo. Jeśli ktoś godzi się na ewentualny zwrot towaru to jest to tylko dobra wola sprzedawcy.
    Co do zdjęć to IMO zbyt wiele oczekujesz po tym obiektywie. Zdjęcia są akceptowalne a jeśli Twój KIT robi lepsze to gratuluje egzemplarza.
    Ostatnio edytowane przez aptur ; 28-07-2007 o 14:13

  2. #2
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2006
    Wiek
    43
    Posty
    60

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aptur Zobacz posta
    Co do zdjęć to IMO zbyt wiele oczekujesz po tym obiektywie. Zdjęcia są akceptowalne a jeśli Twój KIT robi lepsze to gratuluje egzemplarza.
    Przepraszam, ale żeby tak wyglądały zdjęcia PO WYOSTRZENIU??
    ZE SZKŁA ZA 3700zł ??!! Chciałem kupić coś, co CHOĆ dorówna KITowi.

    Na deser sample z KITa oraz tego badziewia:

    17-55

    KIT Te same parametry

    Panowie, bez przesady, ale.... :-|

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    Tutaj to masz definitywnie mydło na 17-55. Z kita to crop? Tylko nie pisz że parametry te same bo exif mówi co innego.

  4. #4
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2006
    Wiek
    43
    Posty
    60

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aptur Zobacz posta
    Tutaj to masz definitywnie mydło na 17-55. Z kita to crop? Tylko nie pisz że parametry te same bo exif mówi co innego.
    Przepraszam, źle się wyraziłem. Te same parametry w sensie ogniskowej.
    Jednakże jesli już mówić o ostrości to 17-55 jest własnie najostrzejszy (jesli to można nazwać ostrością) przy F4; 4,5.

    Z KITa to crop. Dzisiaj rzucę innymi cropami z KITa i z tego badziewia, sami ocenicie :sad:

    Pozdrawiam

  5. #5
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2006
    Wiek
    43
    Posty
    60

    Domyślnie

    ****ica mnie bierze, zrobiłem kolejne cropy
    Przepraszam za wyrażenie ale mnie to cholernie męczy :sad:

    KIT [Sharpness w aparacie=0]
    [55mm, F/6,3; 1/250s]

    17-55mm [Sharpness w aparacie=0]
    [55mm, F/6,3; 1/250s]
    (specjalnie zrobiłem z dokładnie tymi samymi ustawieniami)

    Na deser fotka, która mnie niejako zaskoczyła (jedyna z dzisiejszych, a było ich około 60), zrobiłem zdjęcie z wyłączonym stabilizatorem, "do góry nogami" - juz łapię się wszystkich możliwych sposobów na zlokalizowanie usterki.
    Co ciekawe, zdjęcie zrobione jest na F2.8(okazuje się najostrzejszą ). Powyżej F5.6 mydli jak cholera.

    17-55 F2.8 [bez wyostrzania w aparacie]

    Mam do Was prośbę, w poniedziałek jadę walczyć o sprawne szkło... jakich argumentów użyć, aby bezproblemowo uznano moją reklamację ?

    Przepraszam, ale żeby kilka dni po zakupie odsyłać do szkło serwisu na Żytniej? Śmiech na sali... Tutaj chyba obowiązuje wymiana na sprawny egzemplarz u sprzedawcy (nie wiem, nie znam się na prawie)

    Szczerze to już mi się żygać chce jak patrzę na ten obiektyw, a jak biorę do rąk KITa to aż mi się mordka uśmiecha.

    Pozdrawiam i czekam na pomoc, jakąkolwiek. W razie czego wynajmę prawnika, dobrze zapłacę :rolleyes:

  6. #6
    Coś już napisał Awatar setes
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    55

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
    ****ica mnie bierze, zrobiłem kolejne cropy
    Przepraszam za wyrażenie ale mnie to cholernie męczy :sad:
    Przepraszam, ale żeby kilka dni po zakupie odsyłać do szkło serwisu na Żytniej? Śmiech na sali... Tutaj chyba obowiązuje wymiana na sprawny egzemplarz u sprzedawcy (nie wiem, nie znam się na prawie)

    Szczerze to już mi się żygać chce jak patrzę na ten obiektyw, a jak biorę do rąk KITa to aż mi się mordka uśmiecha.

    Pozdrawiam i czekam na pomoc, jakąkolwiek. W razie czego wynajmę prawnika, dobrze zapłacę :rolleyes:
    Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi sie ze powinienes probowac wymienic lub zwrocic obiektyw powolujac sie na "niezgodnosc towaru z umowa".
    To chyba "swieze" prawo konsumenckie i czasem lepsze niz gwarancja.

    Pozdrawiam
    Pawel,

  7. #7
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jun 2007
    Miasto
    poza PL---Dublin
    Posty
    51

    Domyślnie

    ja na twoim miejscu zrobilbym tak, zgrywam foty ktore tu pokazales na cd, pakuje to wszystko, jade, pokazuje i zadam wymiany na inny-sprawny obiektyw...no bez jaj kochani nie wmawiajcie czlowiekowi ze szklo za 3700 jest gorsze od kita....albo odeslij je do sprzedawcy z info zeby wymienili na sprawny egzemplarz.

  8. #8
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Poznan / Swarzedz
    Wiek
    43
    Posty
    15

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
    Mam do Was prośbę, w poniedziałek jadę walczyć o sprawne szkło... jakich argumentów użyć, aby bezproblemowo uznano moją reklamację ?

    Przepraszam, ale żeby kilka dni po zakupie odsyłać do szkło serwisu na Żytniej? Śmiech na sali... Tutaj chyba obowiązuje wymiana na sprawny egzemplarz u sprzedawcy (nie wiem, nie znam się na prawie)

    Szczerze to już mi się żygać chce jak patrzę na ten ob
    W skrocie - interesuje Cie "USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego." Jak masz ochote ta ja sobie przeczytaj, nie jest jakos szczegolnie dluga ani skomplikowana.
    Troche szkoda ze nie kupiles "na odleglosc" bo wtedy procedura bylaby jeszcze prostsza

    Zglaszasz sprzedawcy sprawe (niezgodnosc towaru z umowa, właściwości towaru nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju czyli w tym wypadku ta wlasciwoscia bedzie brak ostrosci, idealnie gdybys np. mogl wykazac ze inne obiektywy robia bardziej ostre zdjecia niz ten pechowy, stad lepiej jakbys mial porownanie z innym/innymi 17-55), na pismie zglaszasz sprzedawcy zadanie naprawy lub wymiany sprzetu (Ty wybierasz, IMHO raczej wymiana na nowy) no i zobaczymy co robi sprzedawca.
    Dopiero po wyczerpaniu tej drogi przysluguje ci roszczenie o obnizenie ceny albo prawo do odstapienia od umowy

    Jakbys sie nie czul na silach to pomoze miejski/powiatowy rzecznik konsumentow - zdecydowanie taniej niz najety prawnik [choc nie powinienm tego w sumie pisac ]
    Plastikowa puszka i kilka tanich szkiełek

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lukasz_p Zobacz posta
    Zglaszasz sprzedawcy sprawe (niezgodnosc towaru z umową
    Przecież oni i tak to wyślą na żytnią Moja rada - wyślij obiektyw sam. Będzie szybciej i mniej stresu.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •