Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
Po pierwsze, Panie apturze, my już tu nie mówimy o sklepie, a o SKLEPOWYM SERWISIE (działającym vis a vis sklepu), który nie wiadomo po co określa czy sprzęt ma iść na Żytnią czy wymiana na nowy. Według mnie, "serwis" który sprawdzając jego ostrość powinien oprzeć się na wiarygodnych testach, a nie na - cytuję - "fotografowaniu domu i kwiatków na balkonach naprzeciwko siedziby"
Nie zamierzam bronić sprzedawcy. Napiszę więcej - sprzedaż z wyciętym kodem kreskowym uważam za skandal. Nawet jeśli dostali ten towar od Canon Polska to powinni na to zwrócic uwagę i nie sprzedawać Tobie takiego egzeplarza. Z tym sklepowym serisem to mnie zaskoczyłeś. Według mnie oni w ogóle nie powinni się zastanawiać i analizować czy obiektyw jest ostry tylko wymienić go (jeśli są w stanie) lub wysłać od razu na żytnią nie dociekając czy masz rację czy nie.
Zdaje się, że mają 14 dni na ustosunkowanie się do Twojej reklamacji. Pamiętaj że jesli nie dostaniesz od nich odpowiedzi w tym terminie to oznaczać to będzie że ją uwzględnili.