Dużo szczegółów nie mogę zdradzić ale powiem co robić:
1. Telefon do Serwisu Canona na Zytniej - podajemy numer dowodu zakupu, numer seryjny obiektywu i adres sklepu. Po kilku chwilach mamy info dot. historii naprawy szkła w Polsce / Europie.
2. Fax (koniecznie fax) zawierający podanie o udostępnienie danych dot. cashback'u danego egzemplarza. Dołączamy - oryginalny dowód zakupu (ja dołączyłem dokument reklamacyjny - dowód zakupu zostawiłem wraz z gwarancją w sklepie). Po godzince dostałem info odnośnie jego historii.
Polecam też telefon do Canon Polska (do dystrybutora - nie do serwisu). Oni wszystko powiedzą.
Już się nie moge doczekać jutra - spotkam się z kierownikiem oko-w-oko. Będę próbował domagać się o zwrot kosztów podróży (mam 3 rachunki - każdy na kwotę 70zł).
Pozdrawiam