Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 50

Wątek: Canon 17-55 mm F2.8 IS i pewna smutna historia :-(

  1. #31
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Bendsburg
    Posty
    1 023

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
    A CO ROBIĆ, gdy powiedzą że to ja wysłałem na cashback ten kod ?? :sad: Myślę że jak ktoś na cashback odsyła, kod podaje imie i nazwisko oraz swoje dane.
    Spkojnie, cashback dzialal tylko do konca czerwca z tego co pamietam, wiec nie moga ci wmowic ze to Ty wysyales ten kod, bo i tak bys juz zwrotu nie dostal

    www.pbase.com/arra
    4500->F717->G3->10D->D70->R1->30D->40D->D300->R1+5D2
    Jeżeli czas to pieniądz, to mogę powiedzieć, że brakuje mi czasu

  2. #32
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
    A teraz słuchajcie jak testują szkło! Będąc tego ciekawym zapytałem się czy mają tablicę do testów MTF ISO 12233, po czym serwisant odpowiedział mi "A CO TO JEST?" Stwierdził, że dotychczas wystarczały mu zdjęcia z 350D balkoników sprzed ich siedziby Na tej podstawie oceniają "ostrość" szkła (przypominam że ostrość szkła może być odczuciem subiektywnym

    ..
    Firma sprzedąjca sprzęt foto wcale nie musi testować obiektywów. Jeśli wyobrażałeś sobie że mają tablicę MTF ISO cośtam to gratuluję wyobraźni. Oni są od tego aby sprzedawać obiektywy a nie analizować ich ostrość. Natomiast to że zdarzają się różne jakościowo egzemplarze to już zupełnie inna bajka. Jedyna rada to przetestowanie sprzętu przez klienta przed zakupem lub zagwarantowanie sobie możliwości wymiany obiektywy. Przy okazji napiszę, że jakiś czas temu gdy kupowałem szkło WSZYSCY sprzedający na allegro jakich zapytałem zagwarantowali mi wymianę obiektywu gdybym miał zastrzeżenia co do ostrości. Dalej uważam, że zaoszczędził byś sobie czasu, nerwów i paliwa wysyłając szkło na żytnią. Po max. dwóch tygodniach dostałbyś ostry egzeplarz.

  3. #33
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Bendsburg
    Posty
    1 023

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aptur Zobacz posta
    Dalej uważam, że zaoszczędził byś sobie czasu, nerwów i paliwa wysyłając szkło na żytnią. Po max. dwóch tygodniach dostałbyś ostry egzeplarz.
    Tak, ale gratisowo dostalby pewnie pare pylkow w srodku i niezly BF. Moim zdaniem nie po to kupuje sie nowe szklo, za prawie cztery patole, zeby od razu wysylac do (niepewnego) serwisu na tak powazna operacje, zwiazana zapewne z rozebraniem szkla na czesci pierwsze i wymiana elementow. Zawsze pozostanie pewien psychologiczny niesmak, ktory bedzie zapewne przyczynkiem do szybkiego pozbycia sie tego szkielka, brak kodu wlasciwie dyskwalifikuje ten zakup i sklep. Natomiast kupujacy, w sumie, jest sam sobie winien, skoro pofatygowal sie osobiscie, PRZETESTOWAL na miejscu i zaakcpetowal to co dostal, mysle ze sklep moglby spokojnie umyc rece, w mysl zasady "widzialy galy co braly"

    www.pbase.com/arra
    4500->F717->G3->10D->D70->R1->30D->40D->D300->R1+5D2
    Jeżeli czas to pieniądz, to mogę powiedzieć, że brakuje mi czasu

  4. #34
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2006
    Wiek
    43
    Posty
    60

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aptur Zobacz posta
    Firma sprzedąjca sprzęt foto wcale nie musi testować obiektywów. Jeśli wyobrażałeś sobie że mają tablicę MTF ISO cośtam to gratuluję wyobraźni. Oni są od tego aby sprzedawać obiektywy a nie analizować ich ostrość. Natomiast to że zdarzają się różne jakościowo egzemplarze to już zupełnie inna bajka. Jedyna rada to przetestowanie sprzętu przez klienta przed zakupem lub zagwarantowanie sobie możliwości wymiany obiektywy. Przy okazji napiszę, że jakiś czas temu gdy kupowałem szkło WSZYSCY sprzedający na allegro jakich zapytałem zagwarantowali mi wymianę obiektywu gdybym miał zastrzeżenia co do ostrości. Dalej uważam, że zaoszczędził byś sobie czasu, nerwów i paliwa wysyłając szkło na żytnią. Po max. dwóch tygodniach dostałbyś ostry egzeplarz.
    Po pierwsze, Panie apturze, my już tu nie mówimy o sklepie, a o SKLEPOWYM SERWISIE (działającym vis a vis sklepu), który nie wiadomo po co określa czy sprzęt ma iść na Żytnią czy wymiana na nowy. Według mnie, "serwis" który sprawdzając jego ostrość powinien oprzeć się na wiarygodnych testach, a nie na - cytuję - "fotografowaniu domu i kwiatków na balkonach naprzeciwko siedziby"

    Po wtóre, Panie apturze, to już nie jest uszkodzony obiektyw, a poważne oszustwo z ich strony - sprawa z brakiem kodu kreskowego.
    Dzisiaj wysłałem faxem request o sprawdzenie w ich bazie danych czy ktokolwiek korzystał z opcji "cashback" (podając numer seryjny obiektywu, dowód zakupu i zgłoszenie reklamacji. Jeśli tak (można domniemywać że zrobił to poprzedni właściciel, który oddał szkło) oznaczałoby to, że w momencie zakupu aparatu przeze mnie obiektywu wprowadzono mnie w błąd i ... zaoferowano nie to co znajdowało się w ofercie.
    "Może być ciekawe (i procesowo nie do podważenia)" jak to powiedział jeden z forumowiczów. Prowadzę podobny wątek również na innym forum.

    Cytat Zamieszczone przez arra
    Natomiast kupujacy, w sumie, jest sam sobie winien, skoro pofatygowal sie osobiscie, PRZETESTOWAL na miejscu i zaakcpetowal to co dostal, mysle ze sklep moglby spokojnie umyc rece, w mysl zasady "widzialy galy co braly"
    Owszem jest w tym trochę mojej winy, ale nie miałem pojęcia że ten egzemplarz obejmuje (tudzież obejmował) program "cashback". Tudzież brak kodu kreskowego nie wydał mi się dziwny. NIKT MNIE NIE POINFORMOWAŁ ŻE DO CASHBACK'a POTRZEBNY JEST KOD. Poza tym, powiedzcie mi szczerze, kto sprawdza PUDEŁKO przy zakupie?
    Ja skupiłem się na stronie technicznej towaru a nie pudełka (co i tak mi - cholera - na dobre nie wyszło )

    Koniec dyskusji, bo mnie krew zalewa jak słyszę takie wypowiedzi, jak Pańskie, Panie apturze - tego samego dnia co zakupiłem mam wysyłać na Żytnią ? Bez przesady...

    Dam znać, jak dostanę odpowiedź z Canon Polska dot. cashbacku dla tegoż szkła.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez jsemeniuk ; 31-07-2007 o 17:37

  5. #35
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
    Po pierwsze, Panie apturze, my już tu nie mówimy o sklepie, a o SKLEPOWYM SERWISIE (działającym vis a vis sklepu), który nie wiadomo po co określa czy sprzęt ma iść na Żytnią czy wymiana na nowy. Według mnie, "serwis" który sprawdzając jego ostrość powinien oprzeć się na wiarygodnych testach, a nie na - cytuję - "fotografowaniu domu i kwiatków na balkonach naprzeciwko siedziby"
    Nie zamierzam bronić sprzedawcy. Napiszę więcej - sprzedaż z wyciętym kodem kreskowym uważam za skandal. Nawet jeśli dostali ten towar od Canon Polska to powinni na to zwrócic uwagę i nie sprzedawać Tobie takiego egzeplarza. Z tym sklepowym serisem to mnie zaskoczyłeś. Według mnie oni w ogóle nie powinni się zastanawiać i analizować czy obiektyw jest ostry tylko wymienić go (jeśli są w stanie) lub wysłać od razu na żytnią nie dociekając czy masz rację czy nie.
    Zdaje się, że mają 14 dni na ustosunkowanie się do Twojej reklamacji. Pamiętaj że jesli nie dostaniesz od nich odpowiedzi w tym terminie to oznaczać to będzie że ją uwzględnili.

  6. #36
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
    Poza tym, powiedzcie mi szczerze, kto sprawdza PUDEŁKO przy zakupie?
    Szczerze - ja.

    Dlaczego?

    Przypadek szczegolny - gdybym byl swiadom cashbacku (a jestem, czytajac to forum glownie) to bym takiego pudelka nie przyjal.

    Przypadek ogolny - w razie ewentualnej pozniejszej odsprzedazy sprzetu kupujacy chcialby miec wszystko tiptop lacznie z pudelkiem. Jakby on zauwazyl wybrakowane pudelko a ja nie, to ja, a nie sklep z ktorego biore, musialbym sie tlumaczyc.

  7. #37
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2006
    Wiek
    43
    Posty
    60

    Domyślnie

    Witam Serdecznie!

    No, wlazłem w swój wątek aby napisać kolejny rozdział tej powieści.
    Otóż dzisiaj nie powiem że się wyspałem - o godzinie 8:00 dostałem
    telefon ze sklepu od nikogo innego jak od kierownika. Ale po kolei...

    Wczoraj zacząłem drążyć cały ten cashback (wysłałem faxem request o sprawdzenie w bazie danych kto, jak i gdzie chciał pobrać pieniądze - nie mówię co się okazało - bo już jestem wystarczająco zdenerwowany)

    Obdzwoniłem wszystkie serwisy i oddziały Canon w Polsce (prosiłem też o sprawdzenie historii tego obiektywu w Berlinie). Dowiedziałem się zaskakujących informacji! (na dobrą sprawę nie wiem jakim cudem ten obiektyw trafił na rynek Nie będę wnikał kto zawinił - czy Canon czy www.cyfrowe.pl)
    Tak czy inaczej, szkło było już naprawiane.

    Wieczorem moje zdenerwowanie sięgnęło zenitu - chciałem dziś z rana jechać jaknajszybciej odebrać pieniądze - ale powiedziałem sobie że poczekam na rozwój wypadków - chciałem, abyście wiedzieli czy sklep stanie na wysokości zadania.

    Dziś rano, zadzwonił do mnie nie kto inny, jak właściciel sklepu www.cyfrowe.pl - Jarosław Banacki. Był wielce oburzony tą całą sytuacją, przepraszał za zaistniały bałagan (i tu mój domysł - dzisiaj CanonPL prawdopodobnie skontaktował się ze sklepem odnośnie cashbacku).
    Dodał że czytał wątek na forum. Umówiłem się na jutro, na godzinę 15-16 aby odebrać sprawny, w NOWYM PUDEŁKU obiektyw (zamówili 3 sztuki żebym mógł wybrać).

    I teraz prośba do Was, drodzy forumowicze - jeśli ktokolwiek mieszka w Gdańsku i chciałby mi pomóc w wyborze szkła proszę o kontakt pod adresem szefu18@wp.pl. Teraz gdy będe odbierał szkło spędzę 2 godziny zanim wyjdę ze sklepu z nowym towarem.

    Pozdrawiam Serdecznie i dziękuję Wam za wsparcie.

    Ciąg dalszy już jutro

  8. #38
    Zablokowany Awatar Driver
    Dołączył
    Aug 2005
    Wiek
    25
    Posty
    786

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
    Otóż dzisiaj nie powiem że się wyspałem - o godzinie 8:00 dostałem
    telefon
    Oj Ty biedaku. Szczerze ci współczuje. W środku nocy ci dzwonić. Co za chamstwo !!!!

  9. #39
    Pełne uzależnienie Awatar solti
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    1 135

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
    Ciąg dalszy już jutro
    Trzymam kciuki!
    Sprzęt jest ważny, ale ważniejsze są chęci i umiejętności Niestety ja mam tylko chęci
    galeria na forum Canon-board
    galeria na stronie lotnictwo.net.pl
    galeria.solti.pl

  10. #40
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Takie rzeczy to normalka, o tym że Canon Polska sprzedaje refurby jako nowe, przekonałem się na własnej skórze. Otóż dostałem od nich "fabrycznie nowy, z magazynu" aparat który jak się szybko okazało był przez kogoś podpisany tzn. w EXIF zdjęcia był zapisany poprzedni właściciel! Dzięki internetowi szybko namierzyłem właściciela którym okazał się ErnestPierwszy z tego forum! Kupił 30D w MediaMarkt który zacinał się co drugą klatkę podczas robienia zdjęć. Oddał do sklepu który zwrócił aparat do CP, a następnie trafił on do serwisu. Podobno to było tylko czyszczenie bo jakiś paproch wleciał do środka i przez to blokował lustro czy jakieś styki. Wyczyścili i jak gdyby nic aparat wrócił do sprzedaży
    Ostatnio edytowane przez MMM ; 01-08-2007 o 13:36

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •