Cytat Zamieszczone przez aptur Zobacz posta
ze strony serwisu:

sprzęt gwarancyjny

Proszę dostarczyć sprzęt osobiście lub pocztą kurierską Servisco (DHL) na nasz koszt.
a to przepraszam

Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
Zaraz, a gdzie jest napisane, ze to sprzedawca decyduje, czy naprawiac, czy wymieniac na nowy. Jak dla mnie to klient decyduje, czy chce naprawy, czy wymiany. Ustawa mowi:
"Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy"
i po ostatnim zdaniu tego co zacytowałeś jest jeszcze takie coś:
"W sytuacji, gdy:

* sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub
* naprawa (wymiana) narażałaby kupującego na znaczne niedogodności lub
* naprawa (wymiana) są niemożliwe albo wymagają nadmiernych kosztów

– konsument ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy."