Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
Mam do Was prośbę, w poniedziałek jadę walczyć o sprawne szkło... jakich argumentów użyć, aby bezproblemowo uznano moją reklamację ?

Przepraszam, ale żeby kilka dni po zakupie odsyłać do szkło serwisu na Żytniej? Śmiech na sali... Tutaj chyba obowiązuje wymiana na sprawny egzemplarz u sprzedawcy (nie wiem, nie znam się na prawie)

Szczerze to już mi się żygać chce jak patrzę na ten ob
W skrocie - interesuje Cie "USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego." Jak masz ochote ta ja sobie przeczytaj, nie jest jakos szczegolnie dluga ani skomplikowana.
Troche szkoda ze nie kupiles "na odleglosc" bo wtedy procedura bylaby jeszcze prostsza

Zglaszasz sprzedawcy sprawe (niezgodnosc towaru z umowa, właściwości towaru nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju czyli w tym wypadku ta wlasciwoscia bedzie brak ostrosci, idealnie gdybys np. mogl wykazac ze inne obiektywy robia bardziej ostre zdjecia niz ten pechowy, stad lepiej jakbys mial porownanie z innym/innymi 17-55), na pismie zglaszasz sprzedawcy zadanie naprawy lub wymiany sprzetu (Ty wybierasz, IMHO raczej wymiana na nowy) no i zobaczymy co robi sprzedawca.
Dopiero po wyczerpaniu tej drogi przysluguje ci roszczenie o obnizenie ceny albo prawo do odstapienia od umowy

Jakbys sie nie czul na silach to pomoze miejski/powiatowy rzecznik konsumentow - zdecydowanie taniej niz najety prawnik [choc nie powinienm tego w sumie pisac ]