****ica mnie bierze, zrobiłem kolejne cropy![]()
Przepraszam za wyrażenie ale mnie to cholernie męczy :sad:
KIT [Sharpness w aparacie=0]
[55mm, F/6,3; 1/250s]
17-55mm [Sharpness w aparacie=0]
[55mm, F/6,3; 1/250s]
(specjalnie zrobiłem z dokładnie tymi samymi ustawieniami)
Na deser fotka, która mnie niejako zaskoczyła (jedyna z dzisiejszych, a było ich około 60), zrobiłem zdjęcie z wyłączonym stabilizatorem, "do góry nogami" - juz łapię się wszystkich możliwych sposobów na zlokalizowanie usterki.
Co ciekawe, zdjęcie zrobione jest na F2.8(okazuje się najostrzejszą ). Powyżej F5.6 mydli jak cholera.
17-55 F2.8 [bez wyostrzania w aparacie]
Mam do Was prośbę, w poniedziałek jadę walczyć o sprawne szkło... jakich argumentów użyć, aby bezproblemowo uznano moją reklamację ?
Przepraszam, ale żeby kilka dni po zakupie odsyłać do szkło serwisu na Żytniej?Śmiech na sali... Tutaj chyba obowiązuje wymiana na sprawny egzemplarz u sprzedawcy (nie wiem, nie znam się na prawie)
![]()
Szczerze to już mi się żygać chce jak patrzę na ten obiektyw, a jak biorę do rąk KITa to aż mi się mordka uśmiecha.
Pozdrawiam i czekam na pomoc, jakąkolwiek. W razie czego wynajmę prawnika, dobrze zapłacę :rolleyes: