Pokaż wyniki od 1 do 10 z 50

Wątek: Canon 17-55 mm F2.8 IS i pewna smutna historia :-(

Widok wątkowy

  1. #17
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2006
    Wiek
    43
    Posty
    60

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ewg Zobacz posta
    Zanim sobie wyrobię raczej nienajlepsze zdanie o kontroli jakości w firmie Canon chciałbym dopytać o powyższe sformułowanie - Znaczy ono, że aparat był dostrajany do tych obiektywów w jakimś serwisie, czy po prostu puszka i szkła są zgrane tak jak to powinno być czyli na ustawieniach fabrycznych?
    Sigma była strojona w serwisie Sigmy DO PUSZKI (a nie puszka do sigmy)
    Pozostałe 2 obiektywy (24-105mm i KIT) były idealnie zestrojone od samego początku

    __________________________________________________ _________

    Na szczęście dzisiaj (30.07.2007) oddałem szkło do sklepu z załączonym pismem i opisem problemu. Mają na rozpatrzenie mojej sprawy 14 dni. Załatwiono mnie "w miarę" - szczegółów nie będę opisywał (stałem w sklepie 1 godzinę i 10 minut - to wszystko wyjaśnia)

    Poza tym, rano przed wyjazdem (nota bene mam do sklepie 180 km w dwie strony - nikt mi za paliwo nie odda) dzwoniłem do sklepu czy aby zastanę "serwisanta", który oceni moje szkło (miało być zakwalifikowane właśnie dzisiaj do wymiany). Powiedziano że do 16 będzie w sklepie.

    Po przejechaniu całej trasy i staniu ponad 3 godziny w korkach (remonty w Gdańsku - koszmar - jakby ktoś chciał jechać teraz nad morze - nie polecam - tylko dla cierpliwych ) dotarłem na miejsce, była godzina 14 z minutami.

    Kulturalnie polazłem do sklepu i poprosiłem o tego "serwisanta" - jak się okazało serwisant wyszedł ze sklepu o 12. Moje zdenerwowanie sięgnęło zenitu... Powiedziano mi, że z racji tego iż serwisanta nie ma na miejscu mają na odpowiedź 14 dni. Dodali - "Proszę być cierpliwym"

    Oddając towar do reklamacji i wymianie na nowy, napisałem, iż "towar jest niezgodny z umową" (w tym przypadku brak ostrości, którą zapewnia producent). Mam nadzieję że sklep stanie na wysokości zadania i wymieni mi obiektyw bez odsyłania go na Żytnią.

    __________________________________________________ _______

    Cytat Zamieszczone przez drapolus
    Ja myślę, żę trafiłes na pechowy egzemplarz, wcale bym się nie zdziwił jakby był ze zwrotu z niemiec lub z innych państw europy zachodniej.
    A czy może o tym świadczyć brak kodu kreskowego na opakowaniu obiektywu ? :-D Bo własnie pierwsze co mi się rzuciło w oczy to chamsko wycięty kod kreskowy z pudełka Może rzeczywiście - problem teraz co robić. Ja już powiedziałem że nie wezmę od nich szkła dopóki nie będzie zrobione.

    __________________________________________________ ________


    Chciałbym się Was tylko zapytać co będzie (i co mam w takim wypadku robić) jakby sklep odpowiedział że szkło jest wg nich ostre ?

    Gdy oddawałem szkło od razu sugerowali problemy z FF/BF, ale powiedziałem im, że szkło było testowane na 2 różnych body i problem był identyczny (ba! na 300D była mydlarniqa na skalę przemysłową )

    Jeśli napiszą mi że szkło jest ostre, zlecę na Żytniej ekspertyzę, ażeby mi zrobili wykresy MTF Najwyżej zapłacę. Wtedy już nikt się nie wyprze.

    Pozdrawiam
    Kuba


    P.S.
    Dalszy ciąg tej historii niebawem :-) Może już za kilka dni...

    Na deser 2 fotki - jedna z KITa a jedna z Sigmy :-)

    Malbork - baszty wartownicze, KIT

    Działkowo, kwiatkowo, SIGMA
    Ostatnio edytowane przez jsemeniuk ; 31-07-2007 o 00:22 Powód: zdjątek zapomniałem podpiąć

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •