Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 789
Pokaż wyniki od 81 do 85 z 85

Wątek: Wyższa szkoła jazdy dla fotografów ślubnych

  1. #81

    Domyślnie

    niestety sa klienci ktorzy chca tanio (b.tanio) - dlatego taki efekt 2w1
    sam robie jedno i drugie ale ... zawsze sa to 2 osoby
    nie wyobrazam sobie trzymac 3kg w jednej i 3 kg w drugiej rece

    zabawne jest tez dlaczego niektorzy uzywaja na jasnych kamerach (tutaj Sony 2100) lampek doswietlajacych mieszajac swiatlo zastane z zoltym

  2. #82
    Uzależniony Awatar mkwiek
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    862

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vuki Zobacz posta
    zabawne jest tez dlaczego niektorzy uzywaja na jasnych kamerach (tutaj Sony 2100) lampek doswietlajacych mieszajac swiatlo zastane z zoltym
    właśnie, strasznie mnie to denerwuje, taka żółta lampa. pytałem znajomego kamerzysty to mi powiedział, że każdy tak robi to on też
    I am FX

  3. #83
    Uzależniony Awatar Max_im
    Dołączył
    Oct 2006
    Wiek
    58
    Posty
    668

    Domyślnie

    prawda jest taka że ludzie kupują to co uważają za potrzebne a nie najlepsze
    i niestety nic nie poradzi się na to
    płacę za to co chcę

  4. #84
    Bywalec Awatar LemonR
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    51
    Posty
    234

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vuki Zobacz posta
    niestety sa klienci ktorzy chca tanio (b.tanio) - dlatego
    zabawne jest tez dlaczego niektorzy uzywaja na jasnych kamerach (tutaj Sony 2100) lampek doswietlajacych mieszajac swiatlo zastane z zoltym
    Najczęściej to zastane też jest żółte (kościół, sala) A używają z tego samego powodu z którego fotograficy lampy w plenerze. Lampka na kamerze nie świadczy o niczym. Ważniejsze jest dobranie mocy żarówki w lampce tak jak korekta błysku w lampie błyskowej. Dla takiej VX2100 to żarówka 20W to max.

  5. #85
    Bywalec Awatar marcinradom
    Dołączył
    Oct 2004
    Miasto
    Radom
    Wiek
    52
    Posty
    118

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LemonR Zobacz posta
    Dwa lata temu na targach w Łodzi rozmawiałem z gościem który oglądał właśnie taki podwójny statyw. Miał już podobny lecz chciał zmienić na lepszy. Zapytany o to jak to może się udać jedno i drugie powiedział, że ustawia aparat tak aby w kadrze miał to samo co w kamerze. W lewej ręce ma elektroniczny wężyk i kiedy w kamerze ma ciekawe ujęcie naciska guzik.
    Więc wcale to nie jest skomplikowane dla tych którzy na co dzień fotografują lub filmują na zielonym kwadraciku i jest jak najbardziej do obskoczenia.
    Mówił, że w jego regionie jest popyt na 2in1 i po co ma dawać komuś zarobić jak może sam. To wszystko wyjaśnia.
    a co z paralaksą? przecież obiekty fotografowane/filmowane są raz bliżej, raz dalej, a kąt pomiędzy osiami obiektywów obu urządzeń stały, no chyba że co chwilkę operator zmienia ustawienia. zastanawia mnie jeszcze czy cień rzucany przez wężyk biegnący przed samą lampą.
    pozdrawiam
    1d mkIII, 20d, 70-200/4L, 17-40/4L, ex 430II, oraz kit i plany.

Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 789

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •