mialem z soba 70-200/2,8 ale canonowski i nie sprawdzil sie w praktyce, byl zbyt dlugi
mialem z soba 70-200/2,8 ale canonowski i nie sprawdzil sie w praktyce, byl zbyt dlugi
jednak zbyt długi szkoda bo bylby i na inne okazje
fakt ze hala to jedno, ale juz ruinki typu stary spalony dom to na pewno 70-200 będzie zbyt waski...
7D + kilka szkieł i dużo chęci ;-)
jeszcze jedna uwaga. Na halach gdzie pracuja maszyny albo trwa rozbiorka jest bardzo duze zapylenie twardymi czastkami. UV dla ochrony niezbedne i szczelny obiektyw mile widziany
Cynig- Dzięki za foto, cały czas się łamie nad tym 24-105, to chyba jednak najlepsze z uniwersalnych możliwości... co do zapylenia w halach, to mnie interesują już takie dawno opuszczone budynki, więc z tym to akurat niewielki problem, raczej martwię się o jasność szkła...:-? ale może wystarczy
No chyba ze jednak opcja łączona 10-22 + 28-138...?
7D + kilka szkieł i dużo chęci ;-)
Jeśli to mają być rudery i inne stare industriale, to do 350tki dobry będzie tamron 17-50, canon 10-22 chodź światło już nie to. Nie mniej IMHO w tego typu miejscach foci się ze statywu. Zakładam, że zależy Ci na zrobieniu "artystycznych zdjęć" więc moim zdaniem szerokiego nie za wiele, tzn im mniej mm tym lepiej... zresztą, kto co lubi... Dawno temu fociłem sobie w starym industrialu na 24-70mm i z cropem było za ciasno.
Co do detali. Tamron na 50mm przy w miarę niedużej odległości od biektu, na f2.8 da Ci bardzo miły bokeh.
SIGMA 18-200 f/3.5-6.3 DC OS da Ci duży zakres, nie mniej, wdłg opinii użytkowników tego szkła, nie jest to, delikatnie powiedziawszy słoik marzeń.
Ostatnio edytowane przez chyrus ; 25-07-2007 o 14:54