Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: rzucona na glebokie wody,EOS 400D

photka
    Guest

Question rzucona na glebokie wody,EOS 400D

witam tych, ktorzy moga mi pomoc!
    od niedawna zajmuje sie w pracy robieniem zdjec roznych czesci, nie jestem zawodowym fotografem i do tej pory pracowalam na sony-m, na funkcji automat, bylo bez zarzutow. Miesiac temu zostal przez szefa zakupiony Canon EOS 400D i zaczely sie schody, poczawszy od instrukcji w jezyku polskim (ale jest juz ok wlasnie sie sciaga). Na funkcji automatycznej nie wychodza mi dobre zdjecia ,wiem ze to moja wina nie aparatu (jak niektorzy stwierdzaja), poniewaz mam za mala wiedze na temat pozostalych jego funkci. Nie bede tu prosic o jakies nauki (chociaz moze ktos slyszal o jakis krotkich szkoleniach w internecie?), ale podstawowe rzeczy warte zapamietania ktore bede mogla wykorzystac przy robieniu prostych zdjec na gladkim, jasnym tle. Obecnie problemem stalo sie fotografowanie dlugich( ok.40cm), cienkich czesci, tylko ich srodek jest wyrazny. Co robie zle?

Coś już napisał

Domyślnie

jeżeli są to małe przedmioty spróbuj na początek przekręcić "pokrętło" na funkcję macro (taki mały kwiatek)
    Jeżeli w trybie auto nie bardzo Ci wychodzi to może należałoby pomyśleć o lampie błyskowej (używałaś jej??)
    A odnośnie ustawień manualnych...hmmm jak tu prosto napisać:
    czas: im większa liczba tzn. że jest krótszy np. 90 jest dłuższym czasem niż np. 150
    przysłona: im większa liczba tym zdjęcia wychodza ostrzejsze (większa głębia ostrości) np. 5 - tło wychodzi lekko rozmyte, 11 - zdjęcie jest bardziej wyraźne i sam przedmiot i tło.
    a resztę to doczytaj sobie w necie... już tyle o tym wszyscy pisali... jakby co to pytaj śmiało
    Powodzenia
    Foto Epoka

photka
    Guest

Domyślnie

dzieki