Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: sklepfotograficzny.pl/fotoplus - zakup filtra:(

  1. #1
    Uzależniony Awatar ErnestPierwszy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    734

    Domyślnie sklepfotograficzny.pl/fotoplus - zakup filtra:(

    Kupiłem u nich polara B+W CPL SLIM MRC 77mm - wypasiony sprzęt za blisko 500 zł (dokładnie 475 zł+35 zł kurier=510zł).
    Przesyłka natychmiastowa, filtr odebrałem następnego dnia ok 14.

    Otwieram pudełeczko i... ZONK

    BRUDNY, pamazany paluchami - wyglądał jakby ktoś paluchem sprawdzał czy się kręci Oczywiście próbował to ktoś czyścić, ale mu nie wyszło.

    Sporo się musiałem naczyścić fotobibułką, aby przednia soczewka wyglądała tak jak nowy (z pudełka) filtr powienien wyglądać...

    Beznadzieja. Nie mam szczęścia do zdalnych zakupów

    EDIT: Właśnie jestem po rozmowie z przemiłą panią ze sklepu. Twierdzi, że sprzedają nowe i nieużywane (mój też taki był) i błąd ich że nie sprawdzili przed wysyłką. Podczas rozmowy sprawdziła też inny filtr, który miał jakiegoś maza. Mocowanie przedniej soczewki w innym filtrze też jest tak wkręcane, lekko nierówno - myślę, że schneider tak to zakręca, aby nie odkręcała się soczewka jak w moim pierwszym filtrze...

    Umowiłem się na jakiś rabacik przy kolejnych zakupach... Wysyłać i wymieniać nie będę, bo nie ma pewności, że będzie lepiej. Może znowu trafię na jakiś słoabokręcący się. Jest gwarancja i jak się rozleci to wyślę i już.

    Zrobiła się ładna pogoda i muszę trochę popolaryzować a nie ciągle czekać na nowy filtr.
    Ostatnio edytowane przez ErnestPierwszy ; 16-07-2007 o 15:35

  2. #2
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ErnestPierwszy Zobacz posta
    Kupiłem u nich polara B+W CPL SLIM MRC 77mm - wypasiony sprzęt za blisko 500 zł (dokładnie 475 zł+35 zł kurier=510zł).
    Przesyłka natychmiastowa, filtr odebrałem następnego dnia ok 14.

    Otwieram pudełeczko i... ZONK

    BRUDNY, pamazany paluchami - wyglądał jakby ktoś paluchem sprawdzał czy się kręci Oczywiście próbował to ktoś czyścić, ale mu nie wyszło.

    Sporo się musiałem naczyścić fotobibułką, aby przednia soczewka wyglądała tak jak nowy (z pudełka) filtr powienien wyglądać...

    Beznadzieja. Nie mam szczęścia do zdalnych zakupów
    Fakt też nie cierpię takich sytuacji. Płacisz jak za nowe, a dostajesz używane. Sam to ostatnio przerobiłem :green:. Jeśli nie dasz rady doczyścić to zwróć. Po za tym ja bym im napisał kilka "ciepłych" słów.
    Kupowałem tam sporo rzeczy - "w sklepie" i nigdy nie robili problemów jak coś było nie tak. Także myślę że da się coś ponegocjować .
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  3. #3
    Uzależniony Awatar ErnestPierwszy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    734

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Fakt też nie cierpię takich sytuacji. Płacisz jak za nowe, a dostajesz używane. Sam to ostatnio przerobiłem :green:. Jeśli nie dasz rady doczyścić to zwróć. Po za tym ja bym im napisał kilka "ciepłych" słów.
    Napisałem od razu. Przed chwiłą wysłałem drugi list, może się ktoś odezwie.

    Nie bardzo chce mi się odsyłać, bo 35 zł już za wysyłkę zaplaciłem Ogólnie czuję rozgoryczenie ze względu na cenę filtra...
    To już drugie podejście do tego produktu i druga wtopa

  4. #4
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    664

    Domyślnie

    Ohoho, jeśli przypadkiem się okaże, że tak bywa częściej, to stracą chyba klienta, bo ja cały czas czaję się na podobny polarek od nich.
    Hmm... Stawiam jednak, że rzadko się to zdarza, bo akurat taki mieli, KTOŚ przyszedł pomacać i kichę zrobił (optymistycznie zakładam, że to jednak nie obsługa).. a doczyścić się nie chciało/czasu nie było/zapomnieli.
    Tak czy siak, kicha, bo ktoś handlujący optyką nie powinien sobie na takie rzeczy pozwalać -taki sklep od warzywniaka powinien różnić się nie tylko towarem.
    Koniecznie napisz jak się do tego ostatecznie ustawili, ew. jak wyglądała korespondencja. Ja też płacąc tyle kasy za "szybkę" chciałbym żeby to była "wyjątkowo zadbana szybka" - i raczej bym nie wytrzymał z pisaniem maili - zadzwoniłbym od razu, ew. po ustaleniach poprosiłbym o pisemną/mailową deklarację tego co zostało ustalone (np. wymiana, oni pokrywają koszty wysyłki itd).

    P.S.
    @ErnestPierwszy
    Czy możesz przybliżyć temat "pierwsza wtopa"? Chodzi o ten, który się rozpadł? Co tam się dokładnie stało?

  5. #5
    Uzależniony Awatar ErnestPierwszy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    734

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez APP Zobacz posta
    Czy możesz przybliżyć temat "pierwsza wtopa"? Chodzi o ten, który się rozpadł? Co tam się dokładnie stało?
    Ano odkręciła się przednia soczewka. Nie cała górna połowa tylko to w środku. Obejma wystawała poza obrys górnej połowy polara i ta część hamowała w jednym miejscu.

    Najciekawsze jest to, że w tym "nowym" jest podobnie... Tyle że polarek się kręci...

    Sam już nie wiem, może nie warto kupować takich drogich polarów? Z drugiej strony, wg mnie B+W lepiej polaryzuje. Od razu widać zmiany, marumi był "słabszy", jakby słabiej polaryzował.
    Po drugie B+W na pierwszy rzut oka nie zmiękcza zdjęcia, jest ostre. Zabiera te 2 działki, ale nie odejmuje ostrości Marumi jakby lekko zmiękczał. Ale to tylko moje zdanie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •