Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Wątek: Serwis Tokina

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Sokółka
    Posty
    29

    Domyślnie Serwis Tokina

    Witam.

    Niestety w mojej Tokinie 12-24 zacina sie przyslona. Gwarancja sklepowa obejmowala rok, jednak znalazlem karte gwarancyjna producenta w srodku na 3 lata.

    W zwiazku z tym poszukuje autoryzowanego serwisu Tokina. Jednak chyba najblizszy znajduje sie az w niemczech. Mam nadzieje, ze naprawia mi szkielko szybko i bezplatnie.

    Moze mial ktos do czynienia z serwisem Tokiny?

    Bardzo prosze o szybka pomoc, poniewaz czas urlopowy sie zbliza a szerokiego kata w torbie brak.
    GG: 1643243 (niewidoczny)

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 580

    Domyślnie

    Wiem, że nie odpowiadam na Twoje pytanie, ale może pomogę.

    Jeśli kupowałeś jako osoba fizyczna to skorzystaj z
    odpowiedzialności sprzedawcy za zgodność z umową ustawowo trwa ona dwa lata, a i warunki daje dla konsumenta lepsze niż większość gwarancji.
    Jeśli kupowałeś w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej to jest jeszcze rękojmia - też ustawowo dwa lata.
    Konkretne artykuły:
    http://canon-board.info/showthread.p...266#post331266

    Naprawdę warto korzystać.

    Zdarza się, że sprzedawcy udają, że nie wiedzą o co chodzi (raczej jednak wiedzą), wtedy pomaga przedstawienie roszczeń na piśmie, z powołaniem się na konkretne artykuły.

  3. #3
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Oficjalny serwis europejski:
    http://tokinaservice.nl/newtokina/
    Polski dystrybutor (posiada również własny serwis, niestety nie wiem w jaki sposób realizowane są tam gwarancje):
    http://www.migomex.com.pl/
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 448

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michalab Zobacz posta
    Jeśli kupowałeś jako osoba fizyczna to skorzystaj z
    odpowiedzialności sprzedawcy za zgodność z umową ustawowo trwa ona dwa lata, a i warunki daje dla konsumenta lepsze niż większość gwarancji.
    Jeśli kupowałeś w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej to jest jeszcze rękojmia - też ustawowo dwa lata.
    Konkretne artykuły:
    http://canon-board.info/showthread.p...266#post331266

    Naprawdę warto korzystać.
    Sprzedawca nie odpowiadał i nigdy nie będzie za awarię sprzętu która przydarzyła się po roku użytkowania. Nie wprowadzaj w błąd. Niezgodność towaru z umową - jeśli obiektyw posiadał wadę w dniu wydania towaru.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  5. #5
    Bywalec
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Gorzów Wlkp.
    Posty
    189

    Domyślnie

    Poszukam fotek takiej T12-24 po wymianie w/w taśmy w tym serwisie w Krakowie. Strach pomyśleć jak wygląda w środku jeśli na zenątrz otwierali ją w tak "profesjinalny sposób"
    pozdrawiam Krzysiek

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Sprzedawca nie odpowiadał i nigdy nie będzie za awarię sprzętu która przydarzyła się po roku użytkowania. Nie wprowadzaj w błąd. Niezgodność towaru z umową - jeśli obiektyw posiadał wadę w dniu wydania towaru.
    Jak się kupuje w "normalnym" sklepie typu saturn czy MM to nie ma z tym zazwyczaj problemów. Reklamowałem aparat po ponad roku na zasadzie niezgodności z umową i nikt mnie nie pytał kiedy się zepsuł i jak to się stało. Napisałem tylko co jest zepsute. Krótka piłka i za dwa tygodnie oddali kasę polecając się na przyszłość.
    A co innego różne dziwne sklepiki internetowe. Tam zawsze znajdzie się problem ze wszystkim. Warto czasami dopłacić kilka złoty i kupować w pewnym sklepie.

  7. #7
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Odświeżę temat.
    Obecnie obiektywy Tokiny serwisuje Fotoserwis A.B Kadeja, mieszczący sie w Krakowie, przy ul. Czapskich 1
    http://fotoserwis.krakow.pl/index.php

    Naprawa standardowej bolączki, czyli zacinającej się przysłony (mityczna "tasiemka" :-D), kosztuje 200 zl i trwa około tygodnia (plus wysyłka w dwie strony).
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  8. #8
    Uzależniony Awatar iktorn92
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Jelenia Góra
    Wiek
    33
    Posty
    605

    Domyślnie

    Trwa nawet krocej ale trzeba sie z chlopakami dogadac Naprawde polecam ten serwis rzeczowo i szybko !

    EDIT: MIgomex zawsze wysyłał na czapskich tokiny wiec to chyba oficjalny serwis od zawsze

  9. #9
    Coś już napisał Awatar Pawlo
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Bielsko-Biała
    Wiek
    44
    Posty
    57

    Domyślnie

    Odswieze temat. Tasemka mi padla w 2008 roku, wyminili w Fotoserwis i chulalo. Po roku zaczely sie znow dziac jaja, powyzej f5,6 body wywalalo blad Err99 i blokowala sie czasami przeslona... az do przedwczoraj. Znowu tasiemka

    Dzwonilem przed chwila do serwisu Kadeja i NIE MA tasiemek i nie wiadomo czy wogole beda. Mam dzwonic za miesiac i zapytac jak wyglada dalej sytuacja, ale nic nie obiecuja.

    Moze ktos z Was ma dostep do takich czesci, bo w tym momencie to najlepiej zmienic obiektyw jesli nie ma juz mozliwosci serwisowania Tokiny.

    Chyba ze ktos wie gdzie beda mieli takie tasemki w innym serwisie
    Ostatnio edytowane przez Pawlo ; 01-02-2010 o 12:16

  10. #10
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    71

    Domyślnie

    Miałem okazje niedawno kupić obiektyw tokiny 80-200/2.8 z uszkodzonym autofocusem Dzwoniłem o koszty naprawy i niestety nie ma części do niego...

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •