Po pierwsze witam wszystkich, to moj pierwszy post choc forum czytuje juz dosc dlugo.
Do rzeczy wiec
Ok 2 lat temu zakupilem w fotobasi CS2, z opcja zaplaty przy odbiorze. Kontakt telefoniczny i mailowy po prostu swietny. Pojechalem do Zabrza i w sklepiku z mila obsluga zakupilem wczesniej zamowiony aparat. Bylo wrecz idealnie.
Ich ceny naprawde powalaja.
Postanowilem zamowic 400D. Probowalem dodzwonic sie do nich 3 dni non-stop bylo zajete, ale zwalilem to na duze zainteresowanie sprzetem.
Dosc szybki kontakt przez maila z ktorego dowiedzialem sie, ze na stanie nie ma puszek, ale uwina sie na 100 w 15 dni roboczych.
I oczekiwanie....co chwile zerkanie na skrzyne czy moze juz dostalem info o mozliwosci odbioru. Po uplywie terminu napisalem maila ale zero odpowiedzi, wiec wybralem sie do sklepu osobiscie. Pan milym glosem przeprosil, poinformowal, ze maja problem z dostawa i jesli moglbym sie zdobyc jeszcze na odrobine cierpliwosci to juz niebawem aparat do mnie trafi. Po tygodniu dostalem oto takie info na maila:
"Witam Serdecznie
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje.Państwa sprzet jest zamówiony w
hurtowni w Niemczech.
nie możemy niestety dokonać zwrotu pieniędzy na Państwa konto ponieważ
zostały one przekazane na konto naszej hurtowni.Hurtownia zamawia
bezpośredni u producentów dlatego caly cykl zamówienia sie przedłuża.Bardzo
prosimy jeszcze o cierpliwosc.W momencie jak sprzęt zostanie dostarczony do
nas zaraz go do Państwa wysyłamy.Jeszcze raz BARDZO PRZEPRASZAMY . Chcąc
uzyskac jak najlepsza cenę na rynku niestety jesteśmy zdani na naszych
dostawców ,którzy też nas zawodzą."
Do dnia dzisiejszego napisalem jeszcze trzy razy z zapytaniem o zalegla dostawe. Dzisiaj mija 32 dzien zamowienia, z ktorego postanowilem zrezygnowac. Cale szczescie, ze nie placilem przelewem.
Osobiscie juz nigdy wiecej nie skorzystam z ich uslug.
Darek