Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Wątek: szukam jakiegos konkursu foto.

Mieszany widok

Domyślnie szukam jakiegos konkursu foto.

chciałbym sprobowac swoich sił w jakims konkursie foto. Jestem amatorem i fotografuje (narazie) przyrode. Czy słyszał może ktoś o konkursie foto. dla amatorów?

Pełne uzależnienie Awatar Venio
    Miasto
    Katowice

Domyślnie

wejdz na strone www.fvd.pl

Tam jest nowy konkurs na fotografie nocną. Ostatnio co chwile jest tam nowy konkurs.

Powodzenia

Domyślnie

oooo!! Dzieki napewno spróbuje Jak ktoś wie coś jeszcze o konkursach to porsze o informacje.

Z góry Dziekuje !!!

Uzależniony Awatar eternus
    Miasto
    Kraków / Tarnów

Domyślnie

Szkoda, ze sie spozniles na nasz forumowy konkurs. Ale przewijal sie gdzies tu ostatnio temat nowego -wiec w sumie nic straconego. Nie wiem, czy satysfakcjonuja Cie "nieustanne konursy" - typu pofoto i maaasa podobnych? Mnie osobiscie zupelnie nie - ale moze to ja jestem dziwny, dlatego wspominam o takiej opcji.
    EOS 300D + dotatki + Digital Ixus
    "Zawsze nadchodzi godzina w historii, kiedy ten, który ośmieli się powiedzieć,
    że dwa i dwa to cztery, jest karany śmiercią. (Albert Camus)

Początki nałogu Awatar filip71
    Miasto
    Wiśniowa Góra

Domyślnie

W każdej gazecie Foto-Kurier zawsze jest dość spora lista aktualnych konkursów.
    Canon 5D mkII + Battery Grip BG-E6; Canon 24-70 f/2.8L; Canon 70-200 f/2.8L IS; Canon 100-400 f/4,5-5,6L IS; Sigma 180 f/3.5 APO EX Macro; Speedlite 580EX + Sto-Fen; Epson P-2000; Lowepro CompuTrekker AW; Lowepro NOVA 4; Manfrotto 055PROB+322RC2; TC-80N3

Pełne uzależnienie Awatar Pszczola
    Miasto
    Bydgoszcz

Domyślnie

http://www.artserwis.pl/

Dzial KONKURSY, tematyka FOTOGRAFIA