coś na jej temat chciałbym wiedzieć. nie stać mnie na 16-35 a ten jest tańszy-dlaczego?
coś na jej temat chciałbym wiedzieć. nie stać mnie na 16-35 a ten jest tańszy-dlaczego?
Obiektyw z czasów przedcyfrowych. Jak większość szerokich kątów z tej eopki jest bardzo mydlasty na rogach, wyjatek to 20-35 jako tako dzialający z cyfrą.
Piotrek Wolak "trampek"
EOS 20D + BG-E2 + EOS 50E + BP-50 + 17-40 4,0 L + 70-200 4,0 L + 50 1,4 + 85 1,8 + 550EX
to szkoda. bo chcę coś zarówno do starej 500 jak i do 350D. myślę nad 17-40 ale trochę za ciemny- jak na kościoły, jaskinie- a to lubię.
W kościele dopalisz sobie lampą a do jaskini to najlepiej statyw.irekaro napisał:myślę nad 17-40 ale trochę za ciemny- jak na kościoły, jaskinie- a to lubię.
17-40 to dobre szkło na cyfrę a i na analogu podobno nie jest najgorsze.
Ja mam 17-35 i nie narzekam. Jest lekki spadek ostrosci na rogach ale bez przesady. Kumpel z pracy ma 17-40 i teraz bedzie go zmienial na 17-35. Dodam ze wsrod znajomych znajde na pewno 2 osoby ktore tez maja 17-35 i sa zadowolone.
JAkbys kupowal 17-35 to sprawdz go sobie najpierw i bedziesz wiedzial czy spadek ostrosci na rogach jest za duzy czy da sie wytrzymac.
TomK jestes z wawy bysmy go do 5d podlaczyli i zobaczyli co umie ?
no moglibysmy podlaczyc tylko ja z Lublina jestem :/ a w Warszawie nie wiem kiedy bede - raczej nie prędko.