Strona 1 z 14 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 137

Wątek: [Pitek] Moje foty ptaków

Mieszany widok

Coś już napisał Awatar Pitek
    Miasto
    Małopolska

Smile [Pitek] Moje foty ptaków

Witam serdecznie!
    Za namową Kuby i Sylwka postnowiłem pochwalić się i poddać krytce moje zdjęcia ptaków. Na początek trzciniak i bocian. Jestem początkujący i liczę na wasze duże doświadczenie. Wiem, że mogę się od Was jeszcze baaardzo dużo nauczyć, dlatego proszę o wyrozumiałość i konkretne porady. Dzięki
    Ostatnio edytowane przez Pitek ; 26-04-2008 o 19:29
    Canon EOS 70D, Canon 100-400 L mk2, Canon 100, Tamron 17-50 1:2,8IF LD XR Di II Aspherical, Manfrotto 190 X PROB + 804 RC2

Uzależniony Awatar Zigi
    Miasto
    niedaleko Częstochowy

Domyślnie

Ciekawe ale moim zdaniem prezentujesz ptactwo zbyt centralnie. Ewentualnie nie przeszkadzało by to tak bardzo gdybyś kadrował w pionie. Na trzecim trzciniak pozostaje widzialną do nas stroną we własnym cieniu i mam wrażenie, iż jest minimalnie nie ostry. Wszystkie ptaszki prezentujesz na tle nieba co przez speców jest ocenianie dość nisko i w sumie mają tutaj dużo racji . Ptactwo na tle (oddalonej o sporą odległość) roślinności prezentuje się zdecydowanie ładniej.
    Powodzenia w dalszym foceniu.
    Ostatnio edytowane przez Zigi ; 26-06-2007 o 12:50
    40D, c10-22, c15-85, c50/1.4, 70-200L4, 400L5.6, RUP43, Sherpa 600R +inne graty...
    Moje wiekowe zdjątka na CB & na obiektywnych - zapraszam

Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

Witaj,
    najlepsze jest IMHO trzecie, choć sporo jeszcze do poprawienia.
    Po pierwsze jak napisał Zigi robisz wszystko centralnie - tak jest prościej złapać AF ale zdecydowanie gorzej wygląda. Po drugie zdjęcia są nieostre, mydlane. Albo masz słaby obiektyw, albo odszumiałeś i zrobiłeś to źle. Poruszenie to to raczej nie jest, bo objawiało by się inaczej. Postaraj się zadbać o perspektywę i właściwe tło. Wyczyść matrycę :>