Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: zoom do samolotów

Mieszany widok

kserkses
    Guest

Domyślnie zoom do samolotów

Zdecydowalem sie na zakup Canona 400D z kit'owym obiektywem. Praktycznie pod nosem mam lotnisko, mnóstwo okazji do zrobienia ciekawych zdjęć ale moj obecny obiektyw mocno mnie ogranicza. Zastanawiam sie jaki obiektyw kupic ( a raczej zbierac na niego pieniadze ) myslalem o jakims zoomie min do 300mm. Jestem poczatkujacym foto amatorem i nie mam pjecia na co sie zdecydowac bede mial na ten zakup ok 1500 zl ale jesli nic w tej cenie sensownego do focenia samolotow ( w ruchu ) sie nie znjadzie byc moze uda sie nazbierac wiecej

Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt
    Pozdrowienia, Tomek
    Kilka moich zdjęć... i sprzęt

Uzależniony Awatar FOTOGRAF
    Miasto
    Holandia, Polska

Domyślnie

kazdy powie CI ze 100-400L bedzie najlepsze do samolotow ale to juz nie ta granica cenowa:/ hmm na Twoim miejscu pomyslalbym nad 70-200/4 L cena to ~2300zl na allegro wiec musialbys troche pozbierac i mialbys super szkielko, ktore na lotnisko powinno wystarczyc, jesli nie to to moze S 70-200/2.8 jesli na swietle zalezaloby Ci, cenowo podobnie jak L choc moze troche taniej dostalbys ja, tylko przed zakupem musialbys przetestowac ja bo czesto mozna spotkac model z BF lub FF. w cenie do 1500 zl to raczej nie znajdziesz jakiegos sensownego szkla do 300mm. Na poczatek moze S 70-300 ( z APO ) cena to ~1000zl , lub Tamron 70-300 cena ~600zl, tego Tamrona ja uzywam i jestem zadowolony z niego, bardzo dobry stosunek ceny do jakosci, w porownaniu z sigma to jest ciut gorszy optycznie ale za to AF jest tez ciut szybszy. obydwa szkielka na F8 sa bardzo porownywalne wiec wyor nalezy do Ciebie.

zapomialbym o Sigmie 135-400 ( http://www.allegro.pl/item207623652_...owy_f_vat.html ) cena bardzo kozystna jak i szkielko bardzo dobre...

mam nadzieje ze choc troche moglem pomoc.

pozdrawiam