Cytat Zamieszczone przez lukep Zobacz posta
W!
Wszedzie na swiecie, za wyjatkiem serwisu 'door to door', jest tak ze klient musi wyslac do serwisu zwrot (uszkodzony czy pomylkowo wydany), na wlasny koszt. Tak jest i u nas z duzymi dystrybutorami sprzetu, dealer jest zobowiazany (jka rowniez klient detaliczny) do zwrotu na wlasny koszt przesylka bezpieczna, niektorzy wymagaja wylacznie kuriera. Przy zwrotach za pomylki jest dokladnie tak samo. Jak sie dobrze zastanowicie nad tym, to ma to gleboki sens i swoje uzasadnienie. Prawo na dodatek na to pozwala, tak w polsce, jak i w wiekszosci krajow swiata. A co do dalszej procedury... Wielu dostawcow zwraca koszty dostarczenia wadliwego lub 'pomylkowego' sprzetu, inni nie (i moga tak zrobic).
Zdrowko
Pomijając, że nie masz racji (przynajmniej co do Polski), to jaki to Twoim zdaniem ma sens?

W Polsce jest tak (Oczywiście nie ma to zastosowania w omawianym przypadku ale warto to wiedzieć, a mało kto wie, co widać po tym co piszecie):

1. Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, a w szczególności Art. 8.
punkt 2.,

2. KC Dział II Rękojmia za wady, a w szczególności Art. 560.


3. KC Dział III Gwarancja jakości, a w szczególności par 4. i Art. 580

Jak jest w innych krajach nie wiem.