Page 6 of 13 FirstFirst ... 45678 ... LastLast
Results 51 to 60 of 126

Thread: Jaki film kupić??

  1. #51
    Uzależniony
    Join Date
    May 2006
    Posts
    507

    Default

    Dzięki MacGywer, nie podkręcałeś kolorów w PSie?
    6D + 35L + 85f/1.8 + 24-105L

  2. #52
    Początki nałogu krwisty's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    W-wa/Rz-ów
    Posts
    372

    Default

    reala, reala i jeszcze raz reala. moj ulubiony kolorowy negatyw nie-portretowy
    przyklady:
    http://www.digart.pl/zoom/892900/___.html
    Martin Gorczakowski

  3. #53
    Cenzor MacGyver's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Wrocław
    Age
    47
    Posts
    7,043

    Default

    Quote Originally Posted by Bingant View Post
    Dzięki MacGywer, nie podkręcałeś kolorów w PSie?
    Nie, taki skan dostałem z labu. Poprawiłem tylko poziomy.
    P.S. Ładne słońce było, w pochmurną pogodę Reala niestety dużo traci.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  4. #54
    Początki nałogu an_zak's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Wrocław
    Age
    35
    Posts
    427

    Default

    i Broń Cie Boże robic portret na reali w cieniu

  5. #55
    Uzależniony iktorn92's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Jelenia Góra
    Age
    33
    Posts
    605

    Default

    A co do reali to się zgadzam do niektórych przeznaczeń jest idealna. tylko się ja zastanawiam bo jade na wycieczkę do francji i potrzebuje kilka lepsiejszych filmów tylko co wybrać? reale??? pomóżcie!

    Co do cz-b to wez może kodak t-rix ale on do wyw. w koreksie nie w labie.

  6. #56
    Pełne uzależnienie Tomasz1972's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Ząbkowice Śląskie
    Age
    52
    Posts
    3,042

    Default

    Quote Originally Posted by iktorn92 View Post
    A co do reali to się zgadzam do niektórych przeznaczeń jest idealna. tylko się ja zastanawiam bo jade na wycieczkę do francji i potrzebuje kilka lepsiejszych filmów tylko co wybrać? reale??? pomóżcie!
    .
    Na dłuższe wycieczki polecam filmy typowo amatorskie ( np superię 100/200 ) gdyż nie tracą swoich właściwości w zalezności od temperatury tak jak jest to w przypadku filmów pro

  7. #57
    Początki nałogu an_zak's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Wrocław
    Age
    35
    Posts
    427

    Default

    Quote Originally Posted by Tomasz1972 View Post
    Na dłuższe wycieczki polecam filmy typowo amatorskie ( np superię 100/200 ) gdyż nie tracą swoich właściwości w zalezności od temperatury tak jak jest to w przypadku filmów pro
    Zgadzam się, amatorskie wytrzymaja nawet zostawienie aparatu w samochodzie w upalny dzień, z profesjonalnym materiale już nie byloby tak różowo

    Jeśli potrzeba czegoś taniego to polecam także kodaka profoto 100, bardzo ładnie oddaje kolory, nie przyczerwienia skóry tak, jak superia

  8. #58
    Początki nałogu krwisty's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    W-wa/Rz-ów
    Posts
    372

    Default

    reala wytrzymala bez probelmu 40C na sri lance.. velvia100 bez problemu wytrzymala upaly izraelskie itd itp.
    Martin Gorczakowski

  9. #59
    Początki nałogu
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Łódź
    Posts
    337

    Default

    Quote Originally Posted by MacGyver View Post
    A usuwało się, usuwało, tyle że do zastosowań poligraficznych, do odbitek 10x15 czy 13x18 nie trzeba, tu się zgodzę.
    Od piętnastu lat siedzę w poligrafii i będę się upierał: nie usuwało się. Ani do A4, ani do B1, ani do 100 metrów kwadratowych. Ja nie wiem, czy te programy do usuwania szumu w ogóle wtedy istniały - obstawiam, że nie...
    Poligrafia to w 95% fotografia studyjna i jeżeli slajd - to góra 100 ASA - tam się panuje nad światłem, ziarnistych i czułych klisz się zwyczajnie nie używa i nie używało.
    Według opinii znajomego fotografa teraz młode wilki nie potrafią sobie radzić ze światłem w studio (bo do tego trzeba odrobinę doświadczenia, sam aparat nie wystarczy) i faktycznie życie to potwierdza: studyjne sesje robione na 1600 ASA już poprawiałem po niedowidzącym artyście.

    A to co robią kolorowe negatywy ISO1600 to niby ładne jest?
    Szczerze mówiąc - pojęcia nie mam. Dojechałem do 800 i A4 i jest super. A czulszych klisz nigdy nie potrzebowałem i raczej nie będę potrzebował.

    Ja jakoś nie widzę różnicy i tysiące zaawansowanych fotoamatorów i zawodowców, którzy przestawili sie na cyfrę też nie.
    Widzą, widzą... To, że się przesiedli - to jedna sprawa. To, że narzekają na plastikowość bo ślepi nie są - to druga.

    Pięknego światła i udanych kadrów zyczę :-)
    Hi hi, OSIEM zdjęć, bo aura nie dopisała.
    Za to zobaczyłem coś niesamowitego: parking w Palenicy Białczańskiej KOMPLETNIE PUSTY. Ani jednego samochodu. Do dzisiaj dochodzę do siebie

    J

  10. #60
    Cenzor MacGyver's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Wrocław
    Age
    47
    Posts
    7,043

    Default

    Quote Originally Posted by Jester View Post
    Od piętnastu lat siedzę w poligrafii i będę się upierał: nie usuwało się. Ani do A4, ani do B1, ani do 100 metrów kwadratowych. Ja nie wiem, czy te programy do usuwania szumu w ogóle wtedy istniały - obstawiam, że nie...
    Są o kilku lat, ale jak długo to ja też nie wiem :-)
    Poligrafia to w 95% fotografia studyjna i jeżeli slajd - to góra 100 ASA - tam się panuje nad światłem, ziarnistych i czułych klisz się zwyczajnie nie używa i nie używało.
    Nie tylko studyjna. Materiały reklamowe robi się często na zdjęciach klienta, a z tymi różnie bywa.
    Według opinii znajomego fotografa teraz młode wilki nie potrafią sobie radzić ze światłem w studio (bo do tego trzeba odrobinę doświadczenia, sam aparat nie wystarczy) i faktycznie życie to potwierdza: studyjne sesje robione na 1600 ASA już poprawiałem po niedowidzącym artyście.
    Zdolniacha, nie ma co :-)
    Dojechałem do 800 i A4 i jest super. A czulszych klisz nigdy nie potrzebowałem i raczej nie będę potrzebował.
    W teatrach, na koncertach itp bywają wielce pomocne. A w kolorze przy ISO 1600 lub 3200 jeśli ma być jakość to zostaje tylko cyfra.
    Widzą, widzą... To, że się przesiedli - to jedna sprawa. To, że narzekają na plastikowość bo ślepi nie są - to druga.
    Rzekłbym raczej że opinie są podzielone.
    Hi hi, OSIEM zdjęć, bo aura nie dopisała.Za to zobaczyłem coś niesamowitego: parking w Palenicy Białczańskiej KOMPLETNIE PUSTY. Ani jednego samochodu. Do dzisiaj dochodzę do siebie
    Rzeczywiście nieprawdopodobne. Pustego nie widziałem nawet w drugiej połowie października :-)
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

Page 6 of 13 FirstFirst ... 45678 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •