Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
Naprawdę nie umiecie odróżnić oferty sklepowej od oferty "tipa" ?
Ale to nie jest istotna różnica z punktu widzenia tego, o co chodzi w tej dyskusji. A chodziło o to, czy taki Gandini ma obowiązek honorowania zwrotów w ciągu iluś tam dni. Gdyby skończyło się na sądzie, to podejrzewam, że jakość i stopień urzędowości i powagi kwitów i pieczątek nie miałby żadnego znaczenia, ważne by było, czy sprzedający sporadycznie sprzedaje własny sprzęt w ramach swojego hobby, czy też trudni się handlem w większych ilościach w sposób ciągły, w celu zarobienia pieniędzy. I takie warunki taki tip by spełniał, w związku z czym, powinien podlegać obowiązkom takim jak każdy sklep. Ja natomiast sprzedając cokolwiek na ebay jasno deklaruję, że nie przyjmę absolutnie żadnych zwrotów.